Kendi kendine yeten mutlu olabilen, Yanina yol arkadaşı isteyen mutluluğunu paylasan ve secen birini mi istersiniz.. Yoksa tek size ihtiyac duydugu icin maddi ve duygusal olarak birini mi istersiniz?
Dürüst olalım:))
Kendi kendine yeten mutlu olabilen, Yanina yol arkadaşı isteyen mutluluğunu paylasan ve secen birini mi istersiniz.. Yoksa tek size ihtiyac duydugu icin maddi ve duygusal olarak birini mi istersiniz?
Dürüst olalım:))
İhtiyaç duyan birinin , işine yarayana kadar benimle olacağını bilirim.
O nedendir böyle insanların hep maddi anlamda konuşulları vardır.
Çoğu zamanda her şeyi ama her şeyi ya şu ya bu gibi sınırlamaya başlar.
Sevgiyi bile bir kalıba sokarlar.
Beni seçen.
Demem daha doğru.
Tabi bir kadının bir erkeği seçebilme ihtimali ve bunu nelere dayandırdığını bilince gerçekten zor.
Açıkçası, sadece ihtiyaç duyulduğun için birine çekilmek yerine, seni seçen, yanında olmaya hevesli birini tercih ederdim. 😊 Kendine yeten, mutluluğunu paylaşan biriyle yapılan yol arkadaşlığı daima daha sağlam olur. Birine muhtaç olmak, ilişkinin dengelerini bozabilir. Ama unutma, bir ilişkide iki tarafın da birbirine *bir noktada destek olması*, sevgiyle bağlılık kurması en güzeli, bunun dengesini bulmak önemli. 🫶
Cevap
9Cevap
beni seven birini isterim. ihtiyaç duyan değil.
İstenilmek güzel bir şey o yüzden isteyeni alabilir miyim ✋😞
Tek bana tabiki kendi kendine mutlu olan yarın tekmeyi atar ama senin isteyen senle olur
Ben sevdiğim kişiyi seçerim onun ne istediği sonraki evre bence
Ben seks konusunda rahat zevkli bir kadını tercih ederim.
Kimseye ihtiyacım yok kimseninde bana bel bağlamasına.
Birlikteyken mutlu olan ama kendi başına da mutluluğu sağlayabilen paylaşımcı, pozitif bir insan olmalı
Yere inebilecegim bir dost ariyorum diger yarimi
Bizi secen 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?