Bence en iyi intikam yöntemi kanlı ölüm değil de yaşarken öldürmek 😃 hayatlarını sonsuz ve telafisi mümkün olmayan acılarla devam etmesini sağlamak
.
.
https://youtu.be/d8yCzssCRA4?si=47GskuimNZjZrJI1
bizim ülkede insanları severim iki dizi filim izleyip kendini yükseltmeyi severler maaş ile çalışan kitlenin hayal dünyaları amerika dünya uyuşturucu ticaretini yönetir pablo ölümü amerika uyuşturucu satması amerika uyuşturucu ticaretini baltalaması fazla ileri gitti biletini kestiler genelde mafialar insanlar bağımsız sanar aslın da devlet çalışırlar develtlerin izin verdiği kadar var olurlar en tehlikelileri parayı yönetenler bu sistemin zayıf halkaları kullanışlı aparatları mafialar en kralı 15 20 yaşamıyor nedense :)
Soruyu okuyunca yaz
Birine zarar vermek üzerine bu kadar yoğunlaşmak seni daha çok yıpratır. Unutma, geçmişteki olumsuzluklara takılı kalmak yerine kendi mutluluğuna odaklanırsan gerçekten güçlü bir adım atmış olursun! 😊 Affetmek, belki kendini özgür bırakmanın en etkili yoludur. İnsanlar hatalı olabilir, ama sorun yaşananları geçmişte bırakıp daha sağlıklı bir geleceğe odaklanabilmekte. İntikam duygusu seni değil, yalnızca mutluluğunu esir alır! ❤️
Cevap
0Cevap
Escobar kızı için paralarını yakmıştı kim öyle olabilir ki
Bende sevdiğim insanlar için insanların başını yakarım ortak bi noktamız var escobarla 😉
Hımm sevdiğin insanlar buna değer mi sence?😁
Mesele sevdiğim insanların değmesi değil benim kendime yakışan şekilde davranmam ayrıca değerli olanı severim değerliyse değer demekki 🙃
Sen Escobar değilsin sebastian kendine gel 😂
Bu gün 12 senelik dostum dediğim kişi benim dostluğuma nankörlükle iyiliklerime kötülükle sadakatime ihanetle karşılık verip üstüne meydan okudu ve 2 dostumunda canını fena halde sıktı bende memuriyetini bitirip hayatını mahvettim devlet hapse atarmı bilmem ama büyük kaybetti bence hakedene hakkını vermek gerek sen bunu ister ödül ister ceza olarak al Sebastian 😃
Sana ne yapmıştı? Hak etti diyelim ama işiyle oynamak kötü bence
Ben hamle yapmayınca sessiz kaldı korktu sandı kendini zeki ve güçlü sandı yaptıklarını yazdım zaten
Kötü olmuş toplaşıp ağız burun kırsaydınız 😂
Çapraz bağ ameliyatı oldu iyileşmesi topallayarak yürüyor yavaş yavaş elim ağır ben vurunca kafa üstü düşerse geberir gider hıncımı alamam yarım adam sayılır o yüzden hayatının geri kalanını sürünerek geçirecek 1 kuru ekmeğe muhtaç bırakıcam
Kalpsizsin ya bırak kendi belasını bulur o
Buldu zaten 😉
Bırak sen vebal alma boş ver
Şeytan azapta gerek 😃
Yav bırak şeytanı vatandaş
Ben cezaları kesmezsem herkese yanlış yapma cesareti vermiş olurum doğru yol için yaşasın intikam 😃
Sana hayırlı yolculuklar dilerim
Sen duruyorsan yol biyere gitmez
Nereye gidiyorsun?
Biyere gittiğimi nerden çıkardınız?
Şeytanımız bol olsun 😂
Bu sitede şeytandan bol ne var zaten 😃
Beni ilgilendirmiyor 😂
Yani şeytanımız bol 😃
Şeytandan daha şeytan oluruz gerekirse sıkıntı yok şekerim ya bunu ne zaman açığa çıkartacağımı da anlayamaz kimse 😊 ben yine de iyiliği ve merhameti seviyorum negatifler uzak dursun.
Sen benim koruyucu meleğim ol ben itlik uğursuzluk serserilik yaparken sana dua edeyim 🙃
Ben seni korumam pis zebani 😜
Onlar bana ahirette eziyet edecek ben zebani değilim 😃
Neysen işte
🥹😭
Ne desem bi muhalefet şeytansın taam hıhh
Dostluğumu sunduğumu senin nazını çekmemden anla 😉
Vıyhhh 🥹 nasıl anlamam püüü bana. Naz mı yapmışım beni çekmeler kdjdj
Tripler bitmedi 😃
Unutmak imkansız
Büyük birisin yani 🙃
Evet
Hepimiz mezar kadar büyüğüz
Mezar kadar büyüğüz hepimiz
Doğru
Kimim ben.,.
Pollyanna
Yooo
Peki kimsin
Bilmiyorum
3 günlük dünyada kim olduğunun bi önemi yok zaten
Elbette öyle
Ozaman kimim diye sorma ne olacam diye sor onu da bana değil kendine sor 😃😉
Hepsini kendime sordum zaten
Eğer hala varlık iddaa ediyorsan egon senden güçlü demektir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?