Bunca sıkıntının içinde aklı hala şeytanlığa abazalığa çalışan insanlari hiç anlamıyorum bence onların hiçbir sıkıntısı yok?

Bence onlara bela lazım.

Bunca sıkıntının içinde aklı hala şeytanlığa abazalığa çalışan insanlari hiç anlamıyorum bence onların hiçbir sıkıntısı yok?
Cevapla