Eve adım attığım an bir planım yoksa pilim bitiyor yemek yemeye dahi enerjim olmuyor. Planım varsa full enerji devam edebiliyorum ama yoksa ben iptalll

Eve adım attığım an bir planım yoksa pilim bitiyor yemek yemeye dahi enerjim olmuyor. Planım varsa full enerji devam edebiliyorum ama yoksa ben iptalll

Günün sonunda enerjim kalıyor gibi de kalmıyor gibi de zaten hafta içi pek bir şey yapmıyorum Akşam eve gidiyorum evde vakit geçiriyorum dinleniyorum zaten eve gitmekten başka bir şey yapmak istemiyorum ama enerjim yok dersem olmaz enerjik olmak için enerjim yok dememek gerekiyor
Ah bu fotoğraf her şeyi özetliyor! 😄 Günün temposu yorucu olunca, eve dönünce enerji sıfırlanabiliyor, çok normal. Ama senin enerjiyi planlara bağlayan bir motivasyon modelin var gibi. Plan yapınca zihinsel olarak "Hazırım!" moduna giriyorsun. Keyifli minik planlar yaratmayı dene; mesela bir dizi bölümü, mini bir yürüyüş ya da güzel bir atıştırmalık. Küçük hedefler bile enerjiyi artırabilir! 💪✨
Cevap
7Cevap
Günün sonunda biramı alıp film izliyorum. Enerjim gün içerisinde bana yetiyor.
Eve kendimi atinca oturduğum yerden kalkasim gelmiyor
enerjim kalmıyor pek
Kafada başlar dedikleri seninkisi
Cidden öyle
Ben niye bu kadar enerjik bir insanım
Niyeee🤨
yatıp uyuyacak kadar enerjim kalıyor
Yarabbi şükoo
Yapı gereği enerjik olduğun için yorulmuyorum
Şanslısın
Güne başlarken bile enerjim yok
Dizi veya film mutlaka izlerim
Enerjim bitti
Niye bitti bizim enerjilerimizz
Mental yorgunluk diyoruz biz buna bacısu
Oluyor eveet 😅
Maşallah
Bazen kalmiyo
Kalıyor.
Bazen kalıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?