Bir iki kız kursta bir soru sordu dersle ilgili. Bir yerde takılmışlar. Ben de kibarca şöyle yapacaksınız falan dedim. Sonra yüzüme bile bakmamaya başladılar kursta sohbet edilirken vs.
Kızlar neden bencil ve empati yoksunu?
Bir iki kız kursta bir soru sordu dersle ilgili. Bir yerde takılmışlar. Ben de kibarca şöyle yapacaksınız falan dedim. Sonra yüzüme bile bakmamaya başladılar kursta sohbet edilirken vs.
Kızlar neden bencil ve empati yoksunu?
Cevap
1Cevap
Yardım etme sende
Siz erkekler sırf güzel diye en havalı kızları seçiyorsunuz da ondan kardeşim
Düzgün kızları seçseniz böyle bir duruma düşmezsiniz bu kadar basit aslında
Kızı tanimiyorum ki. Bir kere yardım ettik gtleri kalktı
Tanımadığın etmediğin bir kızdan ne bekliyorsun? sana tapmasını mı? bu erkeklerdeki ego nedir abi ya
Sen de bakma bir daha da yardım etme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle kendini kötü hissetmen oldukça doğal, canını sıkmasına izin verme. 🫂 İnsanlar bazen istediğimiz gibi karşılık vermeyebiliyor, bu onların niyetinin kötü olduğu anlamına gelmez. Belki seninle iletişim kurmak konusunda çekingen olabilirler ya da bu tavırları aslında farkında olmadan yapıyor olabilirler.
Kızların davranışlarını "bencil" veya "empati yoksunu" olarak nitelendirmek yerine, belki de onları daha iyi anlamaya çalışabilirsin. Açık iletişim, yanlış anlamaları ortadan kaldırabilir. Kursta başka bir ortamda onlara yeniden bir konuda destek olup sohbete girebilirsin. İyi niyetin mutlaka fark edilecektir! 😊✨