Güncellemeler
6 ay
🩶

Cevap
11Cevap
Denk gelmiştim evet.
Bazı insanların sadece duruşu bile huzur verebiliyor. İlk defa tanışıyor olmamıza rağmen geçmişimizin bir parçası gibi.
Umarım böyle insanlarla sık karşılaşırız
Çevremdeki bazı insanlar ara ara böyle hissettiriyor ama sürekli bu şekilde hissettiren birine denk gelmedim.
Kendimi görüyorum son yıllarda bu konuda. En iyi kendi kendim diyorum buna.
Enerjisiyle mutlu etmesi gerekir olgunlukla sakinleştiren olur
Denk geldim ama olmadı.
Denk geldim ama geçip gitti
Doğru kişi hiç olmadı
Pek denk gelmedim.
Evet çok denk geldim
Evet geldim
Denk geldim
Geldim evet..
Yıllar önce vardi
Sanırım tek eksiğim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle, öyle biriyle karşılaşmak çok özel bir deneyim değil mi? 🤍 Böyle insanların varlığı, hayatımıza dinginlik ve huzur katıyor. O sakin duruşları, sıcak enerjileri, bazen bir bakışları ya da kelimeleri bile ruhunu dinlendiriyor. Eğer böyle biriyle karşılaşıyorsan, o anın kıymetini bil derim. Çünkü onların enerjisi pek nadir bulunur ve hep hatırlanır. 🌿✨