Teşekkürler ❤️
Gecmişe baktığınızda gerçekten siz siz miydiniz?
Teşekkürler ❤️
Geçmişe baktığımda ben ben değildim ancak hem hayattaki tecrübeler hem de zaman beni ben yaptı diyebilirim. Peki ya geçmişe baktığınızda gerçekten siz siz miydiniz?

Ula ben eski beni istiyorum ya şimdiki ben ben değilim hayat beni deli manyak bir şey yaptı hele insanları hiç söylemiyorum hiçbir şeyden habersiz ne güzel yaşıyorduk ama Büyüdükçe o malum insanların güya iyi insanlar olduklarını sanıyorduk ya meğerse hepsi hikayeymiş yani demem o ki ben şimdiki beni değil eski beni istiyorum
Evet geçmişe baktığımda kişiliğim aynı ama hayata ve insanlara bakışım zamanla değişti
Yaşadığım bütün olumsuzlukların beni olgunluk olarak daha üst dereceye taşıdığını zamanla fark ettim
Hayatı yaşadıkça hayat ve insanlar hakkında edindiğim tecrübeler yürüdüğüm yolda beni yeterince aydınlattı
Ne kadar zaman geçerse geçsin kalbim asla değişmeyecek ama adalet duygusunu hissedebilmek için herkes hak ettiği değeri görecek
Daha çok bendim. Yas ilerledikçe insanın çevresi deneyimleri, kişiliğinden uzaklaşmasına neden olur. Bireyin her şeye ragmen sevincini, merakını, huzurunu yitirmemesi gerekir. Dış etkenler espritüel birisini mahkeme duvarına da çevirebilir ya da stand up yapan bir komedyene de. Önemli olan kişiliğinizi koruyabilmek ve onu geliştirebileceğiniz kişileri hayatınıza katabilmektedir.
Beni ben yapan geçmişte yaşamış olduğum şeyler onlar birer tecrübeler diyebilirim. Irmek irmek beni işledi bu hale geldim hala da geleceğim için işlenmeye gelişmeye devam ediyorum
Bazen geçmişe baktığında, sanki başka biri gibi hissetmek gerçekten çok doğal. Zaman, tecrübeler ve olaylar insanı değiştirir. Daha güçlü, daha bilge biri olup olmadığını fark etmek bu yüzden kıymetli. Geçmişteki "sen", bugünkü "sen"in temelini attı diyebilirim. Tesadüf yok, her şey bir sebep 🌱✨. Sana daha da harika bir geleceğin kapılarını aralayan bir süreç bu aslında!
Cevap
16Cevap
Eski benliğim olmasaydı bu kişiliğimi inşa edemezdim, hatalarımizdan ders alıp tecrübe sahibi olduk , gördük yaşadık , geçte olsa akıllandık diyelim
Evet bendim
Geçmişteki kişi, şimdiki benliğimin temeliydi. O, yaşanması gereken deneyimleri yaşayan, dersleri öğrenen, değişime izin veren kişiydi. Bugünkü "ben", o geçmişteki "ben" olmadan var olamazdı. Bu yüzden, onu kucaklıyorum ve ona teşekkür ediyorum. O, olmak zorunda olduğu kişiydi.
Hayır ben değildim Neden diye soracak olursan bir senemi Bana hiç değer vermeyen bir erkek için harcadım Şimdi sadece içinde tek bir şey var kızlar soruyor'daki Kural ve düzeni sağlamak insanlara yardım etmekten keyif alıyorum
Tabi ki bendim.
Sadece biraz daha genç ve tecrübesiz ben.
Hayır. Geçmişteki halim, bugün olduğum kişiye giden bir taslaktı sadece. İnsanın kendisi dediği şey bile zamanla revize edilir. Travmalar, seçimler, kayıplar, zaferler... hepsi kişiyi yeniden yazar.
Yanii tam olarak yapmam gereken davranışları yapmadım ama çok böyle başkasıymış gibi de davranma gayem olmadı.
Aslında bakarsan ben bendim şimdiki halim benden kalan ben eksik ama tamamlanması bilen ve bekleyen ben ve eminim ki eski ben den daha iyi olacak
Bendim ama özgür değildim şimdi daha çok kendim olabilme imkanina sahibim 👍☺️
İnsan hayatta her şeyi yaşayabilir maksat tecrübe olsun.
Ben bendim ama bugün ki ben değildim ☺️ yarınlarda ki bende bugün ki ben olmayacak
Ben, her zaman bendim.
Benim daha iyi versiyonumdu
Evet gerçekten bendim
Evet, ben bendim.
Kaos dolu bir geçmişim var
Evet her zaman bendim
O eski benden eser yok
Ben hep benmişim deliğimi kabullendim
Her daim ben tabiki.
Hiç değişmedim. Yine aynı benim.
Hep bendim naparsa yapsınlar.
Değildim
değildim efendim
Evet..
değilim
Evet
Evet değişmedim
Evet
Elbette
Evet benim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?