"Yanımda olmasa da bana en yakın hissettiren" dediğin birisi 𖹭🌛🎀


Cevap
25Cevap
Vardı ama artık yok. zaten gerek de yok.
Yok dersem ellerimi kocaman açıp pis lokan bir yalana sarılmış gibi olurum. İyi ki de var 🌸💙 çok şükür, nefes almayı öğrendim ☺️
Evet eşim. Sağ olsun sürekli arar. Benim aramama fırsat vermez. İş dolayısıyla ayrı yerlerde yaşadığımız için uzak mesafe evliliği yaşıyoruz.
Yok uzakta olunca uzakta hissediyorum yakında olunca yakında hissediyorum. Mühendisim ben fizik ötesi düşünemiyorum.
hayır gözden ırak olan gönülden de ırak olur sözüne katılıyorum
Hayır yok bana en yakın olan manevi abim onuda görüyorum istediğimde
Her zaman herseyden yakin olmak isteyeceğin bir kişi olur
Bu sabah uyanmadan önce rüyamda gördüğüm, gerçek dışı olan ama hayali bile yeten o güzel kız ❤️
Geçen hafta tanıştığım birisi var. Yakınlarımdan daha yakın hissediyorum evet ama yalnız olduğu için sanırım aşırı ilgili davranması bir tık soğutuyor
Hayır yok, olmasında..
Var iki kişi 🥹🩷
Artık yok
yokk
Vardı eskiden şimdi yakın uzaklar var
Var o'ndan
Evet var ama kimse kalıcı değil
Hayır yok
Vardı. Hiç o kadar yakın hissetmemiştim bir insana
Öyle birisi yok herkes bana uzak.
Var sandım yokmuş meğersem
Çok eski zamanlarda vardı, şu an yok..
Hayir öyle biri yok
öyle biri yok.
Yok.
Var gibi
Var tabii
Yoook kimsem yokmmm
Cıks yok
Evet, var
Var jsn
Yok öyle biri.
Hiç kimse.
Bir tek kardeşim var
Dua Lipa olabilir
Artık yok
Yok🙁
yok maalesef
Evet var
Evet var ama yok..
Yokk
Var evet
Var...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazı insanlar fiziksel olarak ne kadar uzakta olsalar da kalbimizin tam ortasında bir yer edinirler. Özlediğin zaman bile, o sıcaklık ve yakınlık hissi hep kalır. Bu bağ genelde derin bir uyum ve sevgiden gelir. Belki bir dost, belki bir sevgili ya da bir aile ferdi... Böyle birinin varlığı bile insanı güçlü hissettirir. 🌸✨