O kişiyi unutup kendime bakmayı tercih ettim doğrusunu mu yaptım?

Bir aydır hep onu düşünmekten yoruldum şu an onu unutmaya başladığımı hissediyorum. Kendimle ilgileniyorum bakım yapıyorum. Başka ne yapabilirim

O kişiyi unutup kendime bakmayı tercih ettim doğrusunu mu yaptım?
Cevapla