Noluyor bu insanlara arkadaşlar? Kibirli ve egoist davranmayı neden çok iyi çok güzel gibi görüyorlar?

Kimle tanışsam konuşsam çok değişik olmuş insanlar ( sevgili anlamında düşünmeyin, her konudan bahsediyorum flört ya da arkadaşlık ya da sevgili veyahut yakın akrabalar ya da iş yeri farketmez her yerde bunlardan )

Aşırı hadsiz insanlar var. Ben mi fazla abartıyorum bilmiyorum

Sormadığın halde eleştiri yapan,

Akıl verir gibi konuşan

Benim diyen ben bilirim tarzında konuşanlar

Karşısındakini aşağı çekmek için uğraşanlar

Üstünlük ve güç ego oyunları yapanlar

Yani korkunç derecede çoğalmış her yerde var insanların yüzde 85 i bu tarzda hatta.

Noluyor neden böyle sizce?

Ben mi abartıyorum?

Neden nazik olunca hemen bi üstünlük savaşına giriyorlar? şu an herkesle mesafeliyim kimseyle arkadaşlık filan olmuyorum ama her yerde var resmen?

Ne düşünüyorsunuz?

Noluyor bu insanlara arkadaşlar? Kibirli ve egoist davranmayı neden çok iyi çok güzel gibi görüyorlar?
Cevapla