Kimle tanışsam konuşsam çok değişik olmuş insanlar ( sevgili anlamında düşünmeyin, her konudan bahsediyorum flört ya da arkadaşlık ya da sevgili veyahut yakın akrabalar ya da iş yeri farketmez her yerde bunlardan )
Aşırı hadsiz insanlar var. Ben mi fazla abartıyorum bilmiyorum
Sormadığın halde eleştiri yapan,
Akıl verir gibi konuşan
Benim diyen ben bilirim tarzında konuşanlar
Karşısındakini aşağı çekmek için uğraşanlar
Üstünlük ve güç ego oyunları yapanlar
Yani korkunç derecede çoğalmış her yerde var insanların yüzde 85 i bu tarzda hatta.
Noluyor neden böyle sizce?
Ben mi abartıyorum?
Neden nazik olunca hemen bi üstünlük savaşına giriyorlar? şu an herkesle mesafeliyim kimseyle arkadaşlık filan olmuyorum ama her yerde var resmen?
Ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer