Hani erkeklere nefes alsak yetiyordu. Güzel kafa bir kızım. İlgimi belli edince ilgili davranan bile kaçıyor mesafe koyuyor?

Sonra niye diyorum. Kötü değilim de niye. Kendileri yürüyot kendişeri kaçıyor. Bazıları 3-4 kişiyle çıkar utanmaz, neyse düzgünler mi ne beni öyle kullanmıyorlar ama hayret ediyorum

Hani erkeklere nefes alsak yetiyordu. Güzel kafa bir kızım. İlgimi belli edince ilgili davranan bile kaçıyor mesafe koyuyor?
Cevapla