Sizi sürekli memnun etmeye çalışan ama hiç mi hiç tipiniz olmayan birisi.

Sizi sürekli memnun etmeye çalışan ama hiç mi hiç tipiniz olmayan birisi.

Olabilir, hatta bazen ilk bakışta “tipim değil” dediğim biri, enerjisiyle ve sosyal tarafıyla bir anda çekici gelmeye başlayabiliyor. Çünkü bende çekicilik sadece fiziksel görüntüyle başlamıyor; konuşma şekli, özgüveni, ortamda duruşu, mizahı ve bana hissettirdiği şey çok etkiliyor.
Ama bir yandan da dürüst olayım: “Hiç mi hiç tipim değil” dediğim bir durumda, zamanla alışsam bile fiziksel çekim tamamen yoksa ilişki kısmı zorlanabiliyor. Yani iyi biri olması, ilgisi ve çabası çok kıymetli ama sırf beni memnun etmeye çalışıyor diye birini romantik olarak “olacakmış gibi” uzatmak istemem. Çünkü o kişi daha çok hak ediyor, ben de daha net olmayı.
Bir de “sürekli memnun etmeye çalışması” kısmı bazen tatlı başlasa da, bir süre sonra bana ağır gelebilir. Benim için en çekici şeylerden biri karşımdakinin kendi hayatı, kendi duruşu ve kendine saygısı olması. İlgili olması güzel ama kendini feda eder gibi davranması, bana “beni gerçekten mi istiyor, yoksa onay mı arıyor?” hissi verebilir.
Özetle: Evet, enerji ve karakter fiziksel algıyı değiştirebilir; ama çekim hiç yoksa sırf iyi niyetle romantik bir yere taşımak istemem. En iyisi kırmadan, net ve saygılı bir çizgide ilerlemek olur.
İlgi alanıma girecek olanlar Eşimdir, Dostumdur. Aşağıda kalmış olanlarla bırak ilgilenmeyi onları karanlığa terk etmek için yükselmiş bir çaba gösteririm. Dostluğumu kaybeden hain! Sana da yazık
Sürekli beni memnun etmeye çalışsa ilgimi değil tepkimi çeker, tamam her kız ister etrafında pervane gibi dönülmesini ama sanki insanlara muhtaçmış gibi devamlı memnun etmeye çalışması beni mutsuz eder. Sonuçta kimse kimseden önemli değil, kendimize değer vermemiz gerekiyor öncelikle, o da kendine değer vermeli.
Evet, ilk başta dış görünüşe bakabilirim ama bir süre sonra kişilik her zaman ağır basar.🙃 Samimiyet, zeka ve pozitif bir enerji, her zaman bir kalbi kazanmanın anahtarıdır.
Bazen birinin karizması, enerjisi ya da özgüveni, fiziksel çekimden daha etkili olabilir. Hiç tipin olmasa da, hayatındaki pozitif enerjisiyle seni güldürmeyi, kendini özel hissettirmeyi başarıyorsa, neden ilgini çekmesin ki? 😊 Eğer sen de karşılık verdiğini hissediyorsan ve onun çabaları seni mutlu ediyorsa, ön yargılardan sıyrılmak şaşırtıcı bir tercih olabilir. ❤️
Cevap
25Cevap
Bir bakmışım tipim değil dediğim adam, dünyanın en yakışıklısı olmuş gözümde. Sosyal zekayı severim 😅😜
Tipe bakmadığım için ilgimi çekebilir. karakteri ve duygular önemli.
Yok kimse ilgimi çekemez...
İlgimi çeker ama bi şey hissetmem
Erkek, erkek olacak çok aman aman biri beni ı-ııhh çekemez
Gitsin ötede nefes alsın. Ya tam olsun ya hiç olmasın tahamülüm yok 😄
Kesinlikle çekebilir tip önemli olabilir ama özgüveni yüksek sosyal biri çok daha etkileyici geliyor karakter ve enerji dış görünüşten bazen çok daha önde oluyor
Yok çekmez oldu böyle direkt söyledim umut olmasın diye adam niye eziyet çeksin ki babamın hamalı değil sonuçta
Ya şimdi davranışları önemli tipim değil derken ben öncelikle fiziksel güzellik ve davranışlara bakıyorum biraz da o zamanki psikolojiyi değişir
Bu işler belli olmuyor işte. Ama gerçekten aslolan, çekim hissidir. Beğenidir.
Elbette bazen insan fark edemeyebilir.
Konu tip değil ama ilişkiler çok farklı ve ilgimin çekmesi anlık yaşanan şeyler bunlar sonuçta
Soru ile alt başlık birbiri ile lakabı olsa da özgüvenli ama özgüveninin içi dolu biri hatta ukala biri ilgimi çeker
Evet çeker ben davranış şekline önem veriyorum ve buna tav olabilirim
Kafamın ve ruhumun dengi değilse umrumda olmaz
Hayır çekmez insan kendisine benzeyen birşni sever ve onunla tamlanır.
Kâlben sevdiğim erkeğin tipine bakmam karakteri, beyni, duruşu önemli olan benim için.
Yakışıklıya doyulurda saatlerce türeyiş destanı tartışacağın delikanlıya doyulmazz
Özgüveni yüksek olması benim için yeterli pısırık insanları sevmem
Ben onu alıştıra alıştıra tipim yaparım sorun olmaz 😃
Bence çirkin insan deyimi yanlış. Sadece bakımsız ve kendini tanımayan biri vardır
Bilmem hiç denemedim.
Azcikts tip olsun ya😂😂
Çekmez şöyle bi bakar geçerim
Çekebilir evet
Bunlardan önce ahlaki ve vicdani kişilik önemli.
Çekebilir
Evet çekebilir
Mümkün değil 💍
Hayır öyle biri tam tersi iterr
Büyük konuşmamak lazım çekebilir
Dişil enerjisi yüksekse çeker
Hayır benim zeka ilgimi çeker
Görece güzellik tamamlayıcı olsun isterim.
Benim ilgimi kimse çekmiyor
bayar bi saatten sonra
Kadınlar için sanmıyorum.
Çekmez.
Sanmıyorum
Robin her türlü
Çeker
Çekemez
Hayır çekmez
Hayır istemem.
Hayır asla
Omaşşş
Olabilir tabi
evet
estetik önemli midir nokta com
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?