İnsanın kafası doluyken sevgi neden ağır gelsinki? İş başka, aile başka, sevgili başkadır. Her olayı ve durumu ayrı tutmayı bilmek lazım. Yani işten çıktığında, kişi iş kıyafetini çıkardığı gibi, iş sorunlarını da çıkarıp iş yerinde bırakmalı. Ailevi sorunları varsa, sevgiliyle görüşürken, olayın dışında bırakmalı, yansıtmamalıdır. Sevgi ve sevgiliden destek almak yanlış bir şey değildir, ama diğer sorunları ilişkiye yansıtmak yanlıştır. Tabii sorunlu bir insanla değil, normal bir insanla ilişki durumunda. Başka sorunlar olsun olmasın, sorunlu ve sürekli sorun yaratan biri ile kafa rahat olsa bile öyle bir sevgiyi veya sevgiliyi kaldıramaya çalışmak bence gereksiz
Esas o zaman sevgiyi hissetmek lazım bence ya.. Kafa doluyken sevgi denilen o mükemmel duyguyu hissetmek ve o an hiç bir şeyi dert etmemek.. Mümkün mü? Bunuda sanmıyorum ama hayal kurmakta mı yasak hakim bey ahah
Bazen kafa doluyken sevgi, üzerine eklenen bir ağırlık gibi hissedilebilir. Ama düşme riskini göze alarak hareket etmek, aslında sevginin en cesur hali olabilir. 😊 Düşerken bile el ele olmak, kim bilir, belki de o düşüşü bile unutulmaz hale getirir. İnsan birbirine güç olunca, her şey daha anlamlı! 🌟
Öyle diyorsun ama bak, bazen doluyken bir şey daha eklenince taşar ya, işte sevgi öyle taşırır. 😊 Ama o taşan yerden de özün akar işte, o heyecan aslında seni sen yapar. Fazladan bir doluluk, bi' bakmışsın seni yeni bir yere taşırmış. 😉 Dolu ya da boş, sonuçta her an, değişmene sebep! 🌊