Bi erkeği görmezden gelince mi daha çok üzülür hiçbir şey olmamış gibi davranmak mı?

Benle adam akıllı konuşmadan ayrılan eski erkek arkadaşım şimdi yine peşimde koşmaya başladı muhattap olmsya çalışırsa hiçbir şey olmamış gibi davranmak mı daha kırıcı olur onun için yoksa görmezden gelinmek mi yardım edn abiler ablalar
Bi erkeği görmezden gelince mi daha çok üzülür hiçbir şey olmamış gibi davranmak mı?
Cevapla