Sizce insanlar gerçekten kendini hesaba çekiyor mu, yoksa herkes kendi doğrusu peşinde mi?

Ben artık insanların kendini pek sorguladığını düşünmüyorum. Herkes kendi doğrusunu savunuyor ve neredeyse hiç kimse ‘Acaba hatalı olabilir miyim?’ demiyor.
Sizce insanlar gerçekten öz eleştiri yapmıyor mu?
Yoksa ben mi yanlış düşünüyorum?
Sizce insanlar gerçekten kendini hesaba çekiyor mu, yoksa herkes kendi doğrusu peşinde mi?
Güncellemeler
7 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Sizce insanlar gerçekten kendini hesaba çekiyor mu, yoksa herkes kendi doğrusu peşinde mi?
Sizce insanlar gerçekten kendini hesaba çekiyor mu, yoksa herkes kendi doğrusu peşinde mi?
Cevapla