Ön yargı yapan bir kişiliktemisin yoksa kendi yaşantılarınla değerlendiren mi?

Önyargı iyi bir şey değildir 🥳😅😎 kişilik karakter..

Ön yargı yapan bir kişiliktemisin yoksa kendi yaşantılarınla değerlendiren mi?
Ön yargı yapan bir kişiliktemisin yoksa kendi yaşantılarınla değerlendiren mi?
Cevapla