İyilerin kıymeti bilinmiyor mu gerçekten?

Bence öyle değil. İyilerin, karakterli, ahlaklı insanların kıymetini herkes bilmez doğru. Böyle insanların kıymetini aynen "öyle" olan insanlar bilir. Diğerleri bilmez. Bilmelerine de gerek yoktur zaten bilmesinler boşverin. Şer*fsizler şer*fsizlerin peşinden koşmaya devam edebilir. Herkes layığının peşinden koşar. O yüzden kimse üzmesin kendini. Öyle aklıma geldi yazayım dedim. Herkese iyi akşamlar

İyilerin kıymeti bilinmiyor mu gerçekten?
Cevapla