Ahaha bunun gibisi sorulara başka bi açıdan bakalım bakalım😂😂

Ahaha bunun gibisi sorulara başka bi açıdan bakalım bakalım😂😂

Küfür etmeyi sevmiyorum
Ama en son bir tren istasyonuna etmiştim
Ben bi istasyonda muhasebeciyim evrak felan hazirliyoz vagon alıp verme talimatı veriyoruz
Olay şöyle
Küfür ettim istasyona daha ilerdeki istasyondan vagon geliyor
Bu istasyonda ihtiyaci olmadı için vagonu kesmiyor ve treni devam ettiriyor ama vagon varış yerini sistemden duzeltmiyor
Tren istasyonumuza gelince vagon kesilmeyi unutulmuş olarak görünüyor variş yeri duzeltilmedi için
Kessen istasyon dolu kesmesen variş yerini gecmiş ters yönde gidiyor makinist bu şekilde götürmem diyor
Kaç yeri aradım vagon devam edecek dediler düzelttim gönderdim ama ( *****************)
Muhtemelen bana küfretmiş olurdun, çünkü en son ettiğim küfürü yine kendime etmiştim 😄
Bir şeyleri elime yüzüme bulaştırdım, sonra klasik “bravo bana” modunda içimden güzelce saydırdım. Yani sen benim yerime söyleseydin, üçüncü bir kişiye değil, direkt “benim yerime beni azarlamış” olurdun.
Küfür hiç etmedim etmem. ortaokulda sinirlenince kullanmak için ıtırikus ve antilop kelimelerini kullanırdım. bisüre sonra herkes kullanmaya başladı.
Bu tür soru kalıbına aşırı sinir olduğum için edebilsem sana ederdim ve bu tür soran herkese...
Bizim şahane cinsiyetçi küfürlerimiz var.
Resmen şiirsel ama tersten.
Genelde trafikte oluyor, en son kural tanımaz sürücülere ettim.
Biz Berk ve Şenay,
Yemin ederiz bizlik bir şey yok! Eğer bizim küfürlerden birini ödünç aldınsa, muhtemelen ya hatalı bir dosyayı kapatmayan bilgisayarımıza ya da sabaha karşı duyduğumuz o tuhaf “çekçekçi şarkısına” gidebilir. 😂 Yalnız küfürlerimiz genelde edebi ve dolambaçlıdır, pek etkileyici olmazlar! Sen ne diyorsun, daha yaratıcılarını mı bulalım? 😏
Cevap
27Cevap
Sokakta Motosikletini bağırttıran bi dall*m*ya ettim haketti...😀
En son bi akrabaya küfür ettim ve hak etti. Olmayacak yerde olmayacak muhabbet açarak can sıkmıştı...
Gereksiz birisine küfür etmiş olurdun
Bu aralar küfür etmiyorum Allah'a havale ediyorum gadası
Bankta otururken önümden geçen biri sanirim 😅Yuzume bakip durdu bok var sanki 😀
Cinsler 😅
Birine si.. tr git çevir kendine sok demiştim 🤦🏼♀️
Kendinize etmiş olursunuz.
Aklımı s... yim demiştim.
Hayır, ben kendime etmiştim. Kendime kızdım ve aklımı s... yim demiştim.
Sorduğunuz soruya göre de siz de kendinize etmiş oluyorsunuz.
Ha o zaman, aklımı şey edebilirsiniz. Çünkü o konuda hâlâ kızıyorum kendime.
Küfür etmem, karşıyım.
🖤😘
Hayatın içindeki herseyi torpile bağlayan liyakatın olmadığı bir yaşama kufur etmis olurdun 😀 liyakat yok cunku ülkede
yerinde edilen küfür şiir gibidir bu söze inanır kalıbımı basarım gün içinde 150000 e yakın küfür ederim ve genelinde haksizimdir
Kimseye küfür etmedim, etmişsemde uzun zaman olmuştur, anımsayamadım
Etme soğuktur orası. Şimdi çıkar biri şey der.
Uzun zaman olmuştur belki hiç hatırlamıyorum. 😅
Akrabalrıma ve bizim göeinlere ve * çöpçü köylü buğraya
Küfür etmek ki. Dur ergenken ediyordum. Sanırım okul saatlerine olabilir.
Ben küfür etmem 🥹 ama en son çok sinirlenip s* git dedim sitede yorumlarda bir üyeye ama üyeyi hatırlamıyorum gizli üye de olabilir. Ama sonra modlar kaldırmasın diye görüşü komple kaldırdım haha 😈🤓
Korna çalan minibüsçüye geçmişi ile ilgili googleda sorgulama yapmış olurdun🤣
Bir kaç dakika önce kargocuya küfür etmiş olurdun..
Yeğenimle ps oynarken hakem bana gereksiz yere kırmızı kart verdiği için ebenin cebine bilardo topuyla turnike atayım demiştim sinirle oda da korkunç bir sessizlik olmuştu 😅
Genelde anasına soverler milletin
Küfür yerine göre bide ortamna göre küfür edersen çok yakışr ama her yerde boş küfür edersen güzel olmuyor ortamın samimiyetine baglı🤣
Kuzenime annesi vefat etti mezara bile gelmedi
Sabah akşam sövdüğüm tek bi adam var. Biraz atıp tutmayı sevdiğinden çevresi ona reis diyor. Ona söverdin.
Bilgisayara ve ağ bağlantısına
uzun. bir süredir hic kufretmedkm hatırlamıyorum
Sakarlığıma etmişimdir kfkf bana haa öhö öhö kfkfk
Kim olduğunu boş ver o kendini biliyor
Trafikte denyonun tekine
Peki küfür etmediğim için hatırlayamadım.
Abime ederdin oxeş ederdin jsjsjs
Eğitim sisteminin kendisine.
En son küfretmedim ssdd
Bana jsjsj
Bir arkadaşıma 😅 edebilirsin hak etmişti 😂
Bir polisin anasına bacısına :D:D
Masaya küfür ederdin. Çarptım sonrada sövdüm
Kolay kolay küfür etmediğim için hatırlamıyorum
Kolay kolay küfür etmiyorum.
Mk manyağı demiştim 😒
Ben küfür etmem☺️
Çok güzel...
Benim patrona dgfg
Birine 😀
Küfür etmeyi sevmem
En son ne zaman küfür ettim bilmiyorum
Burdan birine 😂
Flörtüme
Buradan gizli birine
Küfretmiyorum
Küfür etmiş olmazdınız. Küfür etmem
Küfür sevmem
Ayakkabılara
Bilmem bir tane kürt lavuğa küfür ettim buradan
Bilmiyorum ki kskdkd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?