Selâmlar !
Gördüğünüz ilk kelime hayatınızın özetiymiş, ilk hangi kelimeyi gördünüz...😀🥳

#Acid_Qeenn...🌺
Selâmlar !
Gördüğünüz ilk kelime hayatınızın özetiymiş, ilk hangi kelimeyi gördünüz...😀🥳

#Acid_Qeenn...🌺
Cevap
49Cevap
Saygı gördüm, baktım başka var mı diye ama yok. Bu terslikte bir iş olduğunu fark ettim djfk
Fazla alternatif yazmamış insafsızlar.😀
Bizi oyuna getirdiniz sjfk
Napcaksın işte pabucu ters giydirmek kolay mı sanıyon.😀😀
Vaaay :D demek gerçekten o sendin djfj
Yalnız çıktı hayatımın özeti bu
Yalnız imiş, ne yani şaka mı bu 🙄🙄
ĞFŞLFCLUJPJĞ Bunu.
Gözlerin mi bozuk acaba. Sjjsjs
Anlamı kelime bulmaya çalışmadım gözüme de ilk random takıldı sdfsdfd
Randomunu da al gözüme gözükme. 😀
:D
Hemen bi duygusal manipüle.😀
Kandıramadık tüh :D
Hiç bir şey göremedim.
Hayatımın özeti bile yok sanırım 😂
İyi bakmamışsındır. Sjsjs
😀
Yalnız çıktı kabul etmedim bi daha baktım ama asla başka bi kelime göremedim ay sinir 😂
Daha ne istiyosun işte mis gibi yalnızlık. Sjsjs
Zar zor yalnızı buldum ama hiç öyle değilim. Yeterince kalabalık var ve sıkılıyorum artık. Yalnız kalmak için odama kaçıyorum.
Saygı ÖTV ver diyor 🤣 la burada bile vergi çıktı karşıma Allah'ım 🤣🤣
Yalnız gördüm ve Yemin ederim ki beni şu an en iyi tanımlayan kelime.
Saygı gördüm ve gerçekten de öyle benim için en en önemli şey saygı
Hayatımın anlamını bulamadığım gibi özetini de bulamadım😂
"Saygı". Vallahi doğru. Sibel Can'da diyor şimdi Ölürüm şarkısında "Vallahiiii" 😅
Yalnız. Bu ilkiydi yanlız olması gerekiyordu yazım yanlışından dolayı kabul etmiyorum. Saygı 2. Yazım yanlışı yok kabul ettim.
Yalnız kelimesi ne ilginç ki öyle.
Öyle deme kafa raad mis gibi.😀
Çok haklısın 😄😅
Yalnız diyor. 🤔
Öyle değil mi.😀
Öyle tabiki de çevremde sevdiğim insanlar var ama bazen o his oluyor. 😀
O his geçici olduğu sürece sorun yok.😀
Bana diyene bak. 😅
Bizi yalnız bırakmayan yalnız bırakmasın da önemli olan o. 😇
Sence bundan kaçarımız var mı eninde sonunda yalnız kalıcaz.😀
Öyle tabi. 😀
Her şeyi öğrenmek lazım hayatta o yüzden.
Cem? Cem kim hahajaja
😀😀
Tekrar göz at.
Şiir gibi konuşurum kitap gibi adamım demek ki
Şair, ne demek oluyor 😂
Bu nasıl bir denk geliş ya!
"Yalnız"
Saygı
Söz ne anlama geliyorsa artık
Yalnız
Şair kelimesini ilk gördüm
Yalnız. Çok doğru
Aggam gördüm ne demekse fjfdfg
Yalnız evet doğru hep yalnızım
"Yalnız" bu üzdü
Saygı çok iyi. 😃
Saygı
Saygı.
Cem.. Sayilmiyosa "yalan" 😬
Saygı kesinlikle
Şiş..
Tekrar bak bakim kebapta görcen mi.
Yalnız, Sevgi
İlk hangisi.
Yalnız gördüm
Yalnız.
Yalnız kelimesini gördüm
"Sevgi" çıktı, zannetmiyorum ya.
Rfyck ıftıg. Açıkla bakiim
sevgi
Söz 😊
Yalnız :(
11 yıldır Yalnızım :(
Güven 🥺
Saygı 🙂
Saygi çıktı
Saygı
Saygı
Nam.
Saygı ve söz
Saygı
Saygı..
Şair 🙄
Yalnız
Saygı çıktı
Saygı çıktı
Yalnız
şair gördümmm
Saygı
Yalnız şair saygı
Saygı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benim gözüm ilk olarak "şükran" kelimesine takıldı. 😊 Hayatta sahip olduklarımızı takdir etmek ve şükretmek, mutluluğun temel taşlarından biri bence. Belki de hayatımdaki pozitif enerjiyi yansıtan bir kelime seçtim diyebilirim. Peki ya sen, ilk hangi kelimeyi gördün? Merak ettim! 🧐💛