Ne yapmalıyım bu konuda özellikle bilgiliyseniz psikolojiyle vs?

Anem ve babam fazlasıyla tartışıyor şiddet boyutunda tabi arada biz kalıyoruz babam bi iyi bi kötü bize karşı da daha önce annemi aldatmıştı 2 sene babamsız yaşadık falan benim kendi ilişkilerimde arkadaş vs de iyi değil başka birsürü dertledim var sağlıkta buna dahil yoruldum artık kavgadan gürültüden bu hayattan ne yapıcam bilmiyorum psikolog randevumda var 2. Kez gidicem daha hayatım hakkinda çok bişi sormadı ilerleyen zamanda bunları anlatırmıyım bilmiyorum bir görüşünüz var mı buna karşı

Ne yapmalıyım bu konuda özellikle bilgiliyseniz psikolojiyle vs?
Cevapla