İyi uykular iyi geceler 🥰İnsan yalnızlığı neden tercih eder?

Herkesin o kadar ilgiye, sevgiye ihtiyacı var ki.

Yaşın bir önemi yok, çocuk gibi sevilmek isteğimiz baki.

Sıcak bir bakışa, dost bir sohbete, samimiyetle omuzumuza dokunarak telkinleyecek dürüst insanlara ihtiyacımız var.

Tam düşerken tutacak; sizin duygularınıza, düşüncelerinize, saygı duyacak, kafanız karıştığı zaman size sakince öneri sunabilecek, ruhunun olgunluğuna ermiş insanlar olmalı.

Bu yaşam kargaşası, bencilliğin moda olduğu çağda.

Yaşarken yalnızlığı tercih etmemizin sebebi güven duygumuzun bitmesinden olsa gerek.

Yoksa kalabalıklar içinde olupta yalnızlık bir tercih olmamalı.

Bizi anlayabilen insanlar olsaydı, duvarımız
bu kadar yüksek olmazdı...

Gülten Alp

Güzel bir sabaha uyanmak dileğiyle huzurlu geceler diliyorum 🥰🌹❤️💞💐🥰
İyi uykular iyi geceler 🥰İnsan yalnızlığı neden tercih eder?
Güncellemeler
7 ay
Ss için teşekkürler 🥰😍🌺❤️
Güncellemeler
7 ay
Evet bence de yalnızlık tercih değil... Tüm yalnızlıklarin son bulacağı bir gün olsun 🤲🏻🥰😍❤️
İyi uykular iyi geceler 🥰İnsan yalnızlığı neden tercih eder?
Cevapla