Sizin de insanlara tahammül seviyeniz azaldı mı 😤😤?

Benim azaldı.

Artık kalabalıklarda nefes almak bile yoruyor.

Her “Nasılsın?”ın altında bir çıkar, her “Seni anlıyorum.”un ardında bir sabırsızlık var gibi.

...

Eskiden anlamaya çalışırdım, şimdi sessiz kalmayı tercih ediyorum. 🤐

Çünkü bazı insanlar sadece konuşulmak istiyor, dinlenmek değil.

Bazıları da seni duymadan seni tüketiyor.

...

Galiba büyümek, herkese iyi davranmak değil, kimin enerjisini içeri alacağını seçebilmekmiş.

Ve ben artık herkesi sevmek zorunda hissetmiyorum.

Bu huzur verici bir kayıp 😇😇😇🥰.

Sizin de insanlara tahammül seviyeniz azaldı mı 😤😤?
Sizin de insanlara tahammül seviyeniz azaldı mı 😤😤?
Güncellemeler
7 ay
Super soru 🎈🎈✨️
Sizin de insanlara tahammül seviyeniz azaldı mı 😤😤?
Cevapla