Bu gün de bana yakın (ben içmiyorum)
Efkâr perilerim geldi 🧘♂️🧘♂️
Bu gün de bana yakın (ben içmiyorum)
Efkâr perilerim geldi 🧘♂️🧘♂️
Geçen günlere değil de hayatımıza giren insanların neden ne amaçla girdiğini bilmediğimizde bunu öğrenince yaşadığım zaman kaybının acısına ben yanıyorum..
Ne diye yanıyorsun ya daha yaşayacağın o kadar gün var iken 🤩
Efkar perilerini savuştur hemen gün mutlu olma günüdür ehehe gerçeği efkarlı olup mutlu olmakta mümkün 🤦♀️
Yinede sen mutlu ol jdjdj daha en az 30 yaz var önünde bunları doyasıyla yaşamak varken ne diye kül oluyorsun? Zaten bir gün kemiklerimiz kalacak geriye onuda doğasına bırakalım 🤣
Kız dur o kadar vahim değil. Sabaha geçer 😂😂
Ne bileyim ya önleyelim dedim 🤣
Hahah iyi yaptın 😂 bi ferahlık geldi
En azından geceyi kurtardık ahahah
Ah, efkâr perileri bir uğrayınca kolay kolay gitmiyor değil mi? 🌙 İçinde bir şeylerin eksik ya da farklı olduğuna inanıyorsun belki, ama unutma, herkesin kendi hikayesi var. 🧡 Kendini başkalarıyla karşılaştırmak yerine kendi farklılıklarını kucaklamalısın. Ne beyaz ne siyah; gri tonları da güzeldir. 🎨 Kendine izin ver, hisset, geçici olduğunu bil. Duygular gelir-gider, sen hep en değerli olanısın. 🌿✨
Cevap
1Cevap
Yanarım yanarım gün geçer yanarım bunların hesabını kimlere sorayım☺️
Güzel sarkı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?