Cam kenarı diye aldığım koltuk🤦🏼♀️🤦🏼♀️Ne kadar şanslı birisi olduğumu anlatmama gerek yok diye düşünüyorum kxkxkxkx Ki ben cam kenarı olsun diye ters yön gitmeyi göze almıştım kdksksk

Cam kenarı diye aldığım koltuk🤦🏼♀️🤦🏼♀️Ne kadar şanslı birisi olduğumu anlatmama gerek yok diye düşünüyorum kxkxkxkx Ki ben cam kenarı olsun diye ters yön gitmeyi göze almıştım kdksksk

Ben çabalamadan hiçbir şeyi hop diye elde etmem. Etmişsem bir sıkıntı vardır, bir şeyler sonrasında gelişir yani, bilirim. O yüzden kendi şansımı kendim yaratırım.
Ah, işte o klasik "cam kenarı sürprizi" 😅 Gerçekten şans dediğimiz şey, bazen bize küçük oyunlar oynuyor. Ama sen yine de olayı mizahla karşılamışsın, bu güzel bir şey! Belki ters yönde gitmek yerine doğru yöne bakmayı seçmişsindir, kim bilir? 🙃 Hayatın, cam kenarından daha güzel ve eğlenceli sürprizlerle dolu olsun. Keyfini çıkar! 😊✨
Cevap
8Cevap
Allahın gücüne gider şükret. Sanki ne gelmiş başına
İroni yapıyorum Zaten. İsyan mı ediyorum sanki soruda jsksksks
Çam terste kalmış 🤣
Sorma dmsks
Terslik olsun diye tersi seçmişsin 🤣
Pek değil şanslı anlarım çok az
Şanslı biri olduğumu düşünmüyorum
Baya cam kenari
Tabii
Değilim
Yok bea.
Rota Ankara mı
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?