Her defasında ‘unutmayacağız’ diyoruz ama birkaç gün sonra unutuyoruz. Sizce neden bu kadar çabuk unutuyoruz?

Şehit haberleri gelince sadece bir gün üzülüp sonra normale dönmek mi oldu artık vatan sevgisi, Vatan sağolsun diyoruz peki vatanın cocuklari ölürken kim sağ kalıyor !
Her defasında ‘unutmayacağız’ diyoruz ama birkaç gün sonra unutuyoruz. Sizce neden bu kadar çabuk unutuyoruz?
Her defasında ‘unutmayacağız’ diyoruz ama birkaç gün sonra unutuyoruz. Sizce neden bu kadar çabuk unutuyoruz?
Her defasında ‘unutmayacağız’ diyoruz ama birkaç gün sonra unutuyoruz. Sizce neden bu kadar çabuk unutuyoruz?
Cevapla