Nolur bana bu konuda akıl verin ya boğuluyorum. Mesala en ufak şeyde bile hep hata yapıyormuş gibi geliyor?

Arkadaşlar gerçekten öyle yani onca şey başarıyorum ama ben olumsuz şeyleri odaklanıyorum. Bunu yapmak istemiyorum ama beynim susmuyor başaramazsın yapamazsın etrafında başarılı destekleyen çok var ama ben ya yapamazsam diye korku var. Mesela bir şey yazıyorum tamam mı Bir tane harf hatasını çıkmış Ben bütün hepsini yanlış olduğunu düşünüyorum

Nolur bana bu konuda akıl verin ya boğuluyorum. Mesala en ufak şeyde bile hep hata yapıyormuş gibi geliyor?
Cevapla