Keşke 90'lı ve 2000'li yıllarda yaşasaydım dediğiniz oluyor mu?

O zamanlar moda ve hayat çok kaliteliymis bence birbirine benzemeyen doğal insanlar varmış şuanda estetikten kim olduğu belli olmayan kişiler var huzur mutluluk ve aşk varmış
Keşke 90'lı ve 2000'li yıllarda yaşasaydım dediğiniz oluyor mu?
Cevapla