Var olmayı hayal ettiğin kişimisin yoksa var olması dayatılan mi?

Merhaba galaksinin yonsuz yolcuları..

Var olmayı hayal ettiğin kişimisin yoksa var olması dayatılan mi?

Gerçekten var olmayı hayal ettiğin kısımıisin yoksa sana verilen dayatılan günümüz toplum norm ve şartlarının bir ürünü mü.. Elbette bir kar tanesi kadar eşsiz ve özelsin.. Peki olmadığın yerdeysen seni engelleyen ne? Seni olman gereken insandan uzak tutan? Neyi erteledin.. Neyi yapmadın.. Yarın bu hayatta giderken neyi yapmadığın için pişman olacağını düşünüyorsun?

Var olmayı hayal ettiğin kişimisin yoksa var olması dayatılan mi?
Cevapla