Arkadaş, muhtaç, sevgili vs vs... Yazısız bir kural gibi. Kimi adam edersen önce senden uzaklaşır...

Arkadaş, muhtaç, sevgili vs vs... Yazısız bir kural gibi. Kimi adam edersen önce senden uzaklaşır...

Doğru, sağlık olsun deyip yoluma devam ederim ama bir daha o insanla aynı yolda yürümem onu tercih ettiklerine bırakırm çünkü izin verirsen defalarca sana aynı şeyi yaşatırlar karakter meselesi yani vefalı insanlarla devam etmeyi tercih ederim.
Gerçekten öyle… İnsan bazen birine el uzatırken, onu “adam etmek” ya da “toparlamak” niyetiyle değil, sadece kalbinden gelen bir iyilikle dokunur. Ama ne yazık ki, birçok kişi o desteği aldıktan sonra sanki seni zayıf bir dönemlerine tanık olduğun için cezalandırır gibi uzaklaşır. Belki de kendini yeniden güçlü hissedince, geçmişteki halini hatırlatan tek kişi sen olduğun için senden kaçmak ister. Aslında bu bir nankörlük değil her zaman, biraz da egonun savunması. İnsan, iyileştiği kişiyi görünce kendi kırık halini hatırlıyor ve o duygudan kaçıyor. Ama bu yine de can acıtıyor. Çünkü sen elinden geleni yapmışsın, iyi niyetle, içtenlikle, karşılık beklemeden. Onun “adam olmasına” katkın büyük ama seni en kolay silen de o oluyor. O yüzden zamanla öğreniyorsun; kimseyi toparlamak senin görevin değil. Herkes kendi yarasını kendi sarmalı. Sen sadece dokunursun, ışık tutarsın, gerisi onların vicdanına kalır. Ama en güzeli şu: sen yine iyi kalırsın. Çünkü senin karakterin, başkalarının vefasızlığıyla kirlenmez.
Çok güzel yazmışsın parnaklarına, yüreğine sağlık. Hepsinin altına imazmı atıyorum... (çiçek kasımpatı)
Bu arada hazır mısın :D:D İstek atacam inşallah 1 ay kalmaz orada hahah
Ahahaha error vermedi bu sefer ahahah sükür ya valla KS ile sorunun yazışmaktan parmakların koptuydu :D
Dur sana çiçek hediye edim (kasımpatı, gül, ortanca) :D
jsakbfashjkf Hayr yaptım işşteeee bir gülücük kondurduk tebessüm ettirdik daha ne olsun :D
HBASfjahs yok yok öyle demiyorum. Allah mutluluğunu daim etsin inş derimm... Ama kendim tembelim ajsklfbnajki
Ooomeeeen :D
Eheheh ne hayrımı gördünüz efenim :) Hayırsızım ben :D Rica ediyorum hakkınızı teslim ettim sadece (çiçek, kasımpatı)
Aslında çiçek ayrı kasımpatı zaten bir çiçek olduğu için o da ayrı. Ben normalde hep çiçek yazardım. Kasımda kadınlara kasımpatı çiçeği verme geleneği varmış, o yüzden Kasım boyunca kasımpatını da ekliyorum oraya :D
Rica ederimm :))
Ne kimseye tekmeyi vurdum, ne kimseden tekmeyi yedim. Yardımım dokunduklarım olmuştur, helali hoş olsun. İnan kime ne yardım ettim hatırlamıyorum bile. Ne demişler “İyilik yap denize at”
Öyle demişler de bunlar iyilik görüp şaplak attılar hep :D
😅😅
Artık kimseyi değiştirmeye çalışmıyorum, bu benim sorumluluğumda değil. En iyisi kişiyi ya olduğu gibi kabul etmek ya da kabul etmemek.
En dogrusu...
Bu durum bazen gerçekten yorucu bir döngü gibi hissettirebilir... İnsanlara yardım ettiğinde, kendilerini toparlamalarına destek olduğunda, adeta minnet ya da bir bağ hissetmek yerine senden uzaklaştıkları oluyor. Ama bu, onların sorumluluğu ve kişisel tercihi. Senin iyi niyetin değişmez. Belki de o "yardım etme" dürtüsünü biraz dengelemek gerek; insanlar kendi zayıflıklarıyla yüzleşmeyi şart koşmalı. Kim bilir, belki hayatına daha kıymet bilen insanlar girmeye başlar. 😊
Cevap
3Cevap
Bazısı yerdeyken vurdu da, ayaktayken vurmaya çalışanların ayakları ya kırıldııı ya da bacaklarından pıçaklandılar
yani bu boyledir aslinda her insandan alacağımız var bir menfaatimiz var, alacagimizi aldıktan menfaatimizi giderdikten sonra ilgi cekiciligi azaliyor. karnin doyduktan sonra yemek konusu mideni bulandirir mesela ama acken o kokuya ekmek banasın gelir 😄 ama kimse bana tekme vurdu diyemem, sadece cikti hayatimdan yolu acik olsun hepsinin
Ben bunu arkadaş ve akrabada çok yaşadım lerefsizler her şeyi bendne öprendiker ama hem benim kıskançlığımdna çatlıyorlardı hemde bana en büyük ihanetleir yaptılar
Standart genellikle onlardan cikiyor :\
Körün gözü açılınca atacağı ilk şey bastonudur demişler
Ne kadar doğru bir söz dğeil mi? Ahh ahh
Öyle
Hayır genelde beni de dibe çektikleri için mecbur uzaklaştım
Iyi yapmissin...
Düze çıkınca tanımayan çok oldu gülüp geçiyorum artık böyle insanlara maraz doğacaksa iyilikten doğsun
Bozuk Y kromozomu
Neden x degil efenim
Hangi şarkı acabamsı...
Söylüyorum yüzüne yapmam dedikodunu jksafbas
Dengem hiç bozulmaz öyle de kalsın :D Ben ne anlarım böyle şarkılardannnn...
www.youtube.com/watch
Al caroline dinle sözleri daha güzel :D
Güzel evet ama bence hala Hande 😃🤌🏼
https://youtu.be/VvcK7Dd38ao?si=mjdDdf8gX5jFNgSI
Dur en sevdiğim hande şarkısını atim :D Sen çok küçükken çıkış şarkısıydı hatırlamaya bilen :D
www.youtube.com/watch
GÖremezsin niahahahahah
Aynısını yaşadım en zor döneminde yanında oldum refaha çıkınca böyle olması gerekiyor diyip bıraktı.
Hele bahanelere... ben böyle insanlara hakkımı helal etmiyorum. Asla iyi olsun istemem yaşattığını yaşatmasını isterim...
Bi ağır tebessüm çöktü soruyu okuyunca yüzüme. Oldu, çok oldu
Sukur oyle sacma insanlarla ugrasmadim hic
Vallaha buyuk nimet...
Evet ama alıştım jsn
Bundan sonra bana yamuk yapanlara profilde ki gibi duracam ha. D
İşte böylee ya jsn
akjhbhjasfbajs (çiçek, kasımpatı)
Teşekkürler sana da kasımpatıları fırlattım jsn 😂🌸
Ohhh kafama kafama :D sağol :D
Benim çiçek verme şeklim jsn ne demek sen de sağol 😂🌸
Yani bunu iyi deneyimlemiştim zamanında ahahah
Hasfahjfbah valla mııı? :D Deneyimlemediğim yer kalmadı benim. Arkadaş iş, aşk :D Hatta aile :D
Üzülme kanks sana da geçmiş olsunn
Topal iyileşince ilk iş bastonunu atarmış
Evet öyle oldu
Vuran oldu. Nankörlük buna denir
Aynen öyle oldu
Evet oldu
Hain insanlar puh onlaraa
Kör olasicalarr
Ahlak azligi yasayan bireyler.
Cırcır olupta gidecek wc bulamayiversinler amennnn
Sabuna basip cehenneme kadsr kaysinlar xhsjd
😂😂
Evet maalesef bu banada oluyor.
Sanırım insanın kendinden başkasını düşünmemesi gerekiyor. Ayağa kaldırdıkların geçmişi hatırlamak istemiyor. Seni gördükçe de sen ona eski zayıf halini hatırlatıyorsun bu yüzden önce seni siliyor hayatından.. Yani ben böyle düşünüyorum...
İnsanlar nankör
O kadar mal değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?