Trans erkeğim henüz hormona başlamadım. Sesimden anlıyolar mıdır sizce?

18 yaşında bi trans erkeğim. Saçlarımı erkek gibi kestirdim. Görünüş olarak yolda erkek sanıyor herkes. Yüz olarak da maskülen bi yüzüm vardı zaten. Ondan erkek sanıyolar. Berbere gidiyorum 1 yıldır. Adama ismimi erkek adı olarak söyledim biyolojik erkek olarak biliyo herkes beni. Sesimden falan anlamıyolat mıdır sizce biyolojik kız olduğumu? Anlasa belli ederlerdi diye düşünüyorum. Sesim ince mi kalın mı bilmiyorum ama sesimden anlaşılcak bi gün diye ödüm kopuyo

Trans erkeğim henüz hormona başlamadım. Sesimden anlıyolar mıdır sizce?
Cevapla