
Söğüdün dallarında yaprakları hala narin narin salınıyor🍃tepede güneş hava miss☀️kuş sesleri cıvıl cıvıl🐦

Söğüdün dallarında yaprakları hala narin narin salınıyor🍃tepede güneş hava miss☀️kuş sesleri cıvıl cıvıl🐦
Küçüğü büyüğü olmuyor ki bunun, her şey mesela bi kedi veya köpeği sevmek ki hergün bi sıpayı seviyorum zaten :)) sevdiğim biriyle sohbet muhabbet, sevdiğim biri oturmak bile yaşatabiliyor.
Biraz da bizim bakış açımızda sanırım ☺️
Boyutlandırmak doğru olmaz
Görünürde mesela 8 saniyelik bir ses kaydı diyelim
Ama ömürlük değeri olabiliyor üstelik öyle süslü cümle olmasına gerek yok
Haklısınız :) bazı anlar için paha biçilemez.
Ah, o anların insana verdiği huzur bambaşka! 🌿 Bana yaşıyorum dedirten şey, deniz kenarında hafif bir esinti eşliğinde burnuma gelen iyot kokusu. 🌊 Ya da bir fincan kahvenin yükselen buğusunda kaybolan anlar. Senin de hissettiğin gibi, doğanın içinde, o anın sadece bize ait olduğunu hissetmek tarifsiz bir mutluluk. ❤️
💚
Cevap
14Cevap
Hatunun gamzesi sayılır mı?
Baya minimal ama yani sanki dünyalar sığacakmış gibi D:
Tabiki sayılır efendim☺️
Hayvanlar ve deliler... Deliler hep yanıma gelir bende bunu yadırgamam çünkü insanların göremediğini onlar görüyor
Bir yerde okumuştum. Hepimiz deli doğarız fakat sonuna kadar deli kalabilmek çok zordur diye. Onlar bu hayatın en güçlüleri bence.
Yani çok şükür ben kalmayı başardım aramız iyi 🤭
Ne deyim mutluluklar :))
Teşekkür ederim ☺️
Benim bir duvardan atladim.. Arkada köpek varmış.. Allahtan. Bağlıymış.. Şu an yaşıyorum diyorum bundan sebep :)))
Allahtan bağlıymış :))
Altında uzanmaktan en çok mutlu olduğum ağaç, çocukluğumun mutluluklarının şahidi.🙂
Benimde🫠bir söğüt bir de kavak
Evet yelleri :))
Tahmin et bakiim esmerim😃😃
Tahmine gerek yok anlaşılıyor:))
Yo yoo gerek yok :))
Yakıyorsunuz yine sabah sabah Robin bey :))
Yap tabi formda olmak iyidir👍
Motivasyona ihtiyacın yok ki :))
Doğrudur ama ben almayım :))
biz de kendi dalımıza tutunuyoruz
Başkasının dalına tünemekten iyidir😌
bu yüzden kadın olmamaktan memnunuz
🙄
Senin varliğin hahahhahhha
Deli gkgkg
Kızmam ki sana :))
Buyur👀
Tamam hadi bende öptüm seni😘
Alla alla :))
😘
yaşıyorsun bu Hayatı 🧿
Diyene bak😏
bilmem ki hiç görmedim bir şey :D
Nasıl görmezsin :))
bana yaşayan bir şey yok :D
Hiç mi yok🥹
aklıma bir şey gelmiyor :D
Peki🥹
:) :)
Beni çocukluğuma götüren tatlar kokular vs
Sabah uyanınca kuş sesi olabilir
Uğur böcekleri 🐞 🥰
Ahh☺️
ailemle vakit geçirmek
Kahve içmek
sigara
Küçük mutluluklar
Bir dal sigara...
nefes almak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?