Eşyalarima karşı çok sahipleniciyim bu garip mi?

Mesela demin üşüdüm battaniye vardi ama gittim yorganımı sardım etrafima çünkü o benim yorganım başka bir şeyi kullanasım gelmiyor

Mesela bi silgim vardı okulda kullandığım kaybettigimde nerdeyse ağlayacaktım ama başka silgiler kullaniyordum evde yine tabiki

Eşyalarima karşı çok sahipleniciyim bu garip mi?
Cevapla