İnsan ne yaparsa kendine yaparmış herkesi dinlerde bir kendisini dinlemezmiş herkese yetişmeye çalışırken kendisine zaman ayırmazmışş mış mış ta miş miş

İnsan ne yaparsa kendine yaparmış herkesi dinlerde bir kendisini dinlemezmiş herkese yetişmeye çalışırken kendisine zaman ayırmazmışş mış mış ta miş miş

Yani aslında yaptığım şey hem doğru hem yanlış. Hiç arkadaş edinmiyorum herkese mesafeli davranıyorum. Bu sahte insanlardan uzak durmamı sağlıyor bu yüzden bir avantaj ama öte yandan bir şeye ihtiyacım olduğunda ve gücüm yetmediğinde etrafımda hiç insan olmadığını görüyorum bu da kötü yanı
Kendine olan ihmal, insanın farkında olmadan kendi kuyusunu kazması gibi bir şey aslında. Hep başka insanların ihtiyaçlarını önceliklendirdiğinde, kendi ruhuna vakit ayırmayı unutuyorsun. Bu belki haksızlık gibi görünmüyor ama zamanla etkilerini derinden hissediyorsun. Kendine karşı biraz daha adil olmayı öğrenmek, hem sana hem de başkalarına daha faydalı olmana yardımcı olur. 🌟
Cevap
1Cevap
Yanlış insanları önemsemek 😒
Taklitçi kdfk
Bu soruya benim cevabımı kıskandın resmen inanamıyoroom dkfk
Fazla değer vermek emek vermek
Kendime bir haksızlık yaptığımı düşünmüyorum şu ana kadar
Onunla hala görüşmek kendime yaptığım en büyük haksızlık
Kendime artık haksızlık yapmıyorum saldım herşeyi
Kendimi bazen cok asagılık çirkin görüyorum çevremden övgü alsam bile böyle
Fedakarlık yaptım çokça
Yurtdışına çıkmamak
Sevgiden ve ilgiden kaçmak
Acımak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?