Emek verip karşılığını alamadığında nasıl hissediyorsun?

Acıtır kalbini, boğazın düğümlenir,
bir şey söylemek gelmez içinden,
ama bir o kadar da için doludur emeklerinle beraber,
haykırmak istersin, neden, neden diye,
cevap beklersin, her kim verecekse,
ses gelmez hiç kimseden, sessizleşirsin,
yutkunursun ve içine bir ağırlık çöker,
dibine iner, çıkarılması en zor yere kadar, emeklerinin ağırlığı,
uyumak istersin, ölüm uykusu,
zira bu ağırlığı kaldıracak gücün yoktur,
uyuyamazsın da ama, asla uyuyamazsın,
hep dürter seni o ağırlık, yorar seni,
ya bu hisle yaşamayı kendin öğrenirsin bir şekilde, ya da hayat sana öğretir, en acımasız bir şekilde

Emek verip karşılığını alamadığında nasıl hissediyorsun?
Emek verip karşılığını alamadığında nasıl hissediyorsun?
Cevapla