
İnsan hata yaparken iki kere düşünmeli; ya darısı başına dersin ya da hatanı kabul edersin. 🤦🏻♀️
Hata yapma korkunuzu nasıl yenersiniz

İnsan hata yaparken iki kere düşünmeli; ya darısı başına dersin ya da hatanı kabul edersin. 🤦🏻♀️
Hata yapma korkunuzu nasıl yenersiniz
Hatalarindan ders cikararak , o korkuyu zamanla aşmış oluyorsun ve daha emin adimlar atıyorsun , korkunun ecele faydası yok 😂 hatasız insanda yok
Hatasız kul yoktur lafını kendime hatırlatarak yeniyorum... Biliyorum ki affetidici rabbim var biliyorum ki kul beşer şaşar o yüzden korkmuyorum... Zaten Allah sevdiği kuluna büyük hata yaptırmaz... Bunları bildikten sonra korkmuyor insan
Hata yapacağını düşündüğün işin ya da konunun defalarca kez provasını yap, böylece hem duruma alışmış olursun, hemde heyacını yenersin. Heöde hata yapma payını azaltırsın. Aynanın karşısına geçmeyi unutma.
Hatalara karşı Her zaman yaptığımız gibi... İlk önce kendini bile kandıracak inandırcak iyi bir yalan uydurup denersin sonra olmadı birde inkar edip söyleyerek... şaka şaka
Hata yapmaktan korkmak, aslında kendimize verdiğimiz değerin ve çevremize olan hassasiyetin bir yansıması. Ama şunu unutma, hatalar seni büyütür, geliştirir ve hayatına renk katar! 🌈 Hata yapma korkusunu yenmek için önce hata yapmanın doğal bir süreç olduğunu kabul etmelisin. Kendine karşı şefkat göster, böylece hata yaptığında kendinden uzaklaşmak yerine daha fazla öğrenirsin. 🌿 Bir sağlıklı "Kabul ettim!" demek, yükünü hafifletir. Korkma, herkes gibi büyümek için yoldasın! 😊
Hata yapa yapa öğrenirsin İrem ablacığım. 😄
Cevap
16Cevap
Hata yaparak yenersin gadası
Üstüne gidersen yenersin başka türlü yerinde sayarsın.
Kendim dahil ailemin bütün hatalarını ben topladığım için 0 korku , aksine çok rahatım. Olursa olsun hallederim kafasıyla gidiyorum
Denemeden bilmez İnsan mutlaka deneyip yaşaması gerekir
İyi bir analiz, değerlendirme ve sonuç ihtimallerini üst seviye düşünerek.
Hata yapa yapa.
Trafik kazası yapmadan iyi şoför olamazsın hesabı.
Hata da insan içindir. Önemli olan aynı hataya düşmemek.
Öyle bir korkum yok. İnsanım hata yapacağım tabi ki.
Hata yapmaktan korkmuyorum
Her insanın hata yaptığını ve hata yapma korkusunun getirdiği durağanlığın büyük kaybettiğini anladığında bu korkuyu yenersin.
Bilemedim ki… Risk almayı bilmeyen, kazanmayı bilmez? Öyle işte 😅
Hata yaparak insanlar ders alır. Bir daha tekrarlamamaya özen gösterirler.
onu yenemiyorum ya. kurallarımdan biri hata yapma.. yapsam nolacak sanki insanım bende
Hata yapacağımı bilerek
Korkum yok hata yaparsam düzeltirim ya
Olacağı varsa oluyor zaten
Kendine güvenmelisin özgüven şart
Hata yaparak öğrenirsin bazı şeyleri
Hata yapma korkum yok
Öyle bir korkum yok.
yenemiyorum
Umursamayarak
Korkmuyorum ys
Akışına bırakıyorum
Doğru olduğuna ikna olup hata yaparım
Hata yaparak,
Cesaretli davranarak
O hatayı yaparak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?