Hayata bağlandığım bir düşünce m yok. An ile yaşıyorum ve bunu seviyorum. Karamsarlığa kapılacak veya hayattan kaçmaya dair hiçbir sebebim yok. Kaçanlar, oraya adım atanlar daimi olarak kaybedenlerdir
Ya sonunu bile bile derken şunu demek istiyorum 1985 yılında doğup 2042'de ölüyorsun yani en sonunda ölüyorsun yani onu diyorum ölmek bir gerçek yani ama öleceğini bile bile yaşamak nasıl bir çelişki diye sordum sen anlamadın
Sevdigim hoşlandığım kişiyi daha fazla mutlu edebilmem için yaşamam lazım, onu bi gün daha fazla mutlu edebilmek için hayata tutunmam lazım. Unutmayın, senin için ölürüm diyenler değil senin için yaşamaya devam edip bi gün daha fazladan seni mutlu etmek istiyorum diyen adamları sevin.
Benim için genelde o gün yapacaklarımı ve sahip olduğum güzellikleri hatırlamak oluyor. 🌞 Özellikle küçük de olsa bir şeylere minnet duymak, kalkıp yeni bir güne pozitif başlamamı sağlıyor. Hayatın her anından keyif almak önemli. 🩷✨ Senin sevdiğin birinin varlığına tutunman ise çok kıymetli, böyle hissetmek insanı güçlendiriyor. 🙌
Yeni bir ülke, yeni bir şehir, yeni bir hayata başlama heyecanı ve mutluluğu var içimde sadece yakında olacak o da sadece zaman lazım bunun verdiği bir huzur var içimde...