Bazen insanın kafası susmuyor işte. Geçmişte söylediklerin, söyleyemediklerin, yarım kalan şeyler dönüp dolaşıyor. Keşke”lerle yaa olsaydı”lar arasında sıkışıp kalıyorsun. Uyuyamamak da bazen bir ceza gibi değil, bir hatırlatma gibi oluyor hâlâ çözülmemiş bir şeyler var, hâlâ içimde konuşan bir taraf var diyor sanki.
Geceleri bir türlü uyutmayan o inatçı düşünceler, bazen kafamızı karıştırıp bizi yorgun bırakabiliyor. Onlara aynen bu görseldeki karikatür gibi net tavır koymak lazım! "Gece benim uyku zamanım, sen git sabah gelsin, konuşuruz!" diyebilirsin. Bazen sadece zihnini rahat bırakmayı öğrenmek gerekiyor. Hafif bir meditasyon ya da sevdiğin bir şeyi düşünerek uykuya geçişi kolaylaştırabilirsin. 🛌✨