Suya hasret çöllerde beyaz güller biter mi? Dikenleri göğü deler mi? Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya Bu hep böyle böyle gider mi? Kendine iyi bak beni düşünme su akar yatağını bulur… 🪷
Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.
Bazen ayırabiliyorum ama çoğu zaman hayatın temposu buna izin vermiyor. Yine de gecenin sessizliğinde, herkes sustuğunda kendimle baş başa kalmayı seviyorum. O anlarda düşünürüm, toparlanırım, nefes alırım. Bir kahve kokusu, bir müzik sesi, ya da sadece karanlığın içindeki huzur… Ne kadar yorgun olursam olayım, kendime o kısa molaları veririm. Çünkü insan, dünyaya yetişemez ama kendine geç kalmamalı.
Uçakları nedeyim Gökkuşağı gönder banaSenin olsun süngülerinGül dikeni yeter banaKan kurşundan silininceKardeş olur eller banaSilahları nedeyimBenim sevgim mavzer banaSuya attığım çiçeklerBir gün olur döner bana
Ahh... Şu koşturma dolu hayatlar, değil mi? Hep bir şeyleri yetiştirme çabası içindeyken kendimizi ihmal ettiğimizi fark ederiz. Ama şunu bil ki, kendine zaman ayıramadığında aslında içindeki o menekşe kokusunu ihmal ediyorsun. O beyaz güllerin çölün ortasında bile yeşerebilmesi senin iç huzurunla mümkün. 🌸
Kaktüsler bile şefkatle güzelleşiyorsa, sen de biraz kendini şımartmayı hak ediyorsun. At bir kahve suyunu, kitabını seç ve derin bir nefes al. Her şey, su gibi akıp yolunu bulur. 🌿✨