Kadınlarda ve erkeklerde seni en çok iten, uzaklaştıran özellikler nelerdir?

Ben, samimiyetsizliği ve yapmacıklığı en itici özellik olarak görüyorum. Birinin kalbinden geçmeyen sözleri söylemesi ya da sahte bir nezaketle davranması beni hemen soğutur. Gerçeklik, ister sert ister sade olsun, her zaman daha çekicidir. Çünkü içtenlik olmadan ne sevgiye ne de güvene yer kalır

.

Kadınlarda ve erkeklerde seni en çok iten, uzaklaştıran özellikler nelerdir?
Kadınlarda ve erkeklerde seni en çok iten, uzaklaştıran özellikler nelerdir?
Güncellemeler
7 ay
Güncel
Kadınlarda ve erkeklerde seni en çok iten, uzaklaştıran özellikler nelerdir?
Cevapla