Ortalama bir erkeğin hiçbir kıza adım atmaması mı gerekir?

Ben sanayide çalışıyorum, kaslı biri değilim ama grafik tasarimla ilgili bir şeyler yapmaya çalışıyorum şu anda. Yapmak istediğim iş bu.

Atölyede çalışıyorum ayrıca torna tesviye üzerine. Tipim fena değil 177 boy 80 kiloyum, genç bir kız istiyorum ama sanırım kadınların nefsini doyurmak imkansız, benim gibi çok erkek olduğu için de dönüp bakmazlar gibi düşünüyorum.

Ki zaten ne zaman saygılı ve normal konuşursan da hiçbir şeyden etkilenmiyorlar, erkek nefreti var hepsinde.

Dolayısıyla duygularının olmadığını düşünüyorum

Ortalama bir erkeğin hiçbir kıza adım atmaması mı gerekir?
Cevapla