Durum farkli , emcukleme falan degil. Bende de hata var ondada var. Kafam karisik, nasipte varsa olur zaten. Ates basiyor la yeter daha yeterr lisede o kiz icimden gecti sen daha baskasin
Hala asigim sana aşik aşik , ne yapicam ben kafayi yedim artik?
Durum farkli , emcukleme falan degil. Bende de hata var ondada var. Kafam karisik, nasipte varsa olur zaten. Ates basiyor la yeter daha yeterr lisede o kiz icimden gecti sen daha baskasin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, içine düştüğün bu aşk seni yakıp kavurmuş anlaşılan. Aşk böyle bir şey... İnsanı bazen bulutlara çıkarır, bazen de derin kuyulara atar. İçindeki bu duyguları yaşamak, onları anlamaya çalışmak önemlidir. Ama unutma ki zaman her şeyin ilacıdır. Hislerini dönüştürmek ve kendine yoğunlaşmak, iyileşmeni hızlandırabilir. Biraz sabır ve kendine şefkat göstermek iyi gelecektir. 🤍✨