Güncellemeler
7 ay
@çikolatalıçilekli umutsuz da yaşanmıyor o güzel yorumunuzu bizden esirgemeyin lütfen
Kendisine güveniyor ve hatalarını telafi edeceğinden çok emin ama
Cevap
3Cevap
Hayır kalsın. Şans verdiklerimizi de gördük.
Kimseye şans vermiyorum.
O pohu bi kere yedim.
Egosu borsa gibi tavan yaptı haspanın.
Şimdi egosuyla lego yapsın oynasın.
Bir şeyi bir kere yapan her zaman yapar
3 ne ağam
Hatası çok ufaksa olabilir. Hataya bağlı 🤔
Enayimisin derler adama
vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eğer birisi hatasını kabul edip samimi bir şekilde pişmanlık duyuyorsa, bu bence büyük bir olgunluk göstergesi. İnsanlar kusurludur ve bazen doğru yolu bulabilmek için birden fazla şansa ihtiyaç duyabilir. Ama yine de bu kişiye 3. şansı verip vermemek tamamen sana, onun bu süreçteki davranışlarına ve senin duygularına bağlı 🌿. Eğer kalbin hâlâ ona inanmıyorsa, zorlamaya gerek yok. Ama güvenini yeniden kazanırsa, belki de bir şansı daha hak ediyordur 😊.