Hiç duygu hissetmiyorum ve kimseyi sevemiyorum arkadaşlar bu normal mi?

Biriyle arkadaş oldum diyelim sadece genel eşlikçilik olsun diye oluyor ve duygularına empati kuramıyorum pek, bağlanamıyorum da. İnsan sevmediğimi düşünmeye başladım.

Vu durumun nedeni ne olabilir

Hiç duygu hissetmiyorum ve kimseyi sevemiyorum arkadaşlar bu normal mi?
Cevapla