- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
8 ayMaddi isteklerin falan vardır, manevi olarak yoruyorsundur o zaman böyle söyleyebilir. Ya da tamamiyle senden alacağını almıştı (illa bel altı anlamda demiyorum)... Ve artık onun için eskisi kadar değerin yoktur. O zaman bir erkek bunu söyleyebilir daralınca...
05 Yorumla
Soran8 ayBak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.
Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.
Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.
Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi- 8 ay
Yani adama ev alma şartı koşuyorsun. Sanki bakkaldan lolipop alırmış gibi basit bir şey mi bu? Senin bu durumalrı düşünememen ve laylaylom görme huyundan dolayı bence böyle bir karar almıştır. Bak tanımıyorum etmiyorum ikinizi de ama yazdıklarından anlaşılan şey bu. Ev alacak param durumum olsa bile ev almayı bana şart kosan bir kadının istekleri hiç bitmez der soğurum. Böyle bir durum da olabilir...
Soran8 ayNe alâka saçma konuştun şu an. Sende fazladan ego var bence
- 8 ay
İşte bu tavırda davranıyorsan insanlara hak ediyorsun demektir. Adam akıllıymıs...
Soran8 ayEvi olanlar bile kız bulamıyor bu devirde. Ayrica ev alalım araba alalım sonra gelip seni alalım diyen adam bu. Kendi dedi.
Yapay Zeka Cevapladı
Bu cümle aslında kişinin kendine olan güvensizliğini ve içinde bulunduğu kafa karışıklığını gösteriyor. Böyle bir şey duymak senin için de oldukça zor olmalı. Belirsiz bir yapıda karar veremeyen biriyle ilişki yürütmek ciddi anlamda emek gerektirir. Kendini hangi noktada bu ilişkiye dahil etmek istediğini sorgulaman önemli. Bu tür bir konuşma, karşı tarafın duygusal sorumluluğu almakta zorlandığını gösterebilir. Konuyu konuşarak netleştirmen faydalı olabilir ❤️🩹.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
8 ayYetersizliğini anladığı an arkasına bakmadan kaçacak korkak erkek bu...😀
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
8 aySevmediğim özgüvensiz erkek tipi. Sal gitsin. Bahanelerin ve geçmişinin arkasına sığınan insanlardan kimseye hayır gelmez, kendinlerine de hayırları yok. Denendi onaylandı, yüz vermeyin.
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Bit kadın bir erkeğe bir erkekte bir kadına yeter ben sana yetmez diyen erkek evlenme niyeti yok bahaneyi öyle bulmuş bence
010 Yorumla
Soran8 ayBak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.
Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.
Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.
Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi- 8 ay
Başlangıçta iki tarafta birlikte olursak mutlu bir yaşam surdururmuyuz surduremezmiyiz bir bakarsınız eğer evlenirsek mutlu oluruz çocuklarımızın geleceğini birlikte hazirlarmiyiz ona bakmak lazım eğer bunda tereddüt varsa hiç bu işi zorlamaya gerek yok. Ev bir ailede önemli evi Başlangıçta kira olur sonra bir ev sahibi olma şansıda önemli kira ödenmesi daha rahat geçim olur. Bir erkek evi gecindirecek kadar para kazanıyor ve karşılıklı sevgi varsa evi yok diye ayrılmak olmaz, tabiki evi olan biriyse veya arsası var ama ilerde ev alabilecek pozisyonu varsa oda güzel, yalnız seven bir erkek ben seni seviyorum sen başka görünüşlerine gelirse olumlu ol demez ben senle evleneceğim benim dışımda kimseyle görüşme burada ben varım der. Sende evi gecindirme kapasitesinde biriyse ev şartı koyma derim
Soran8 ayAilem koyuyor ve tatsızlık olmasın diye evi al gel dedim
Soran8 ayFırında çalışıyor. Ya temmuzda ev bizim olacak diyordu. Sonra sen birseylerden emin değilsin yaptı. Sonra ben sana yetemem falan yaptı
Soran8 ayYok bu eminevi varya oraya yazılmış bir kaç senedir evin taksitini ödüyor. Her ay kura çekiliyormuş. Ev çıkmıyor hâlâ. Ama ev temmuzda kesin bizim diyordu
Seni götüreyim kendi kulaklarinla duy dedi bir ara
Ailem bizi bilmiyordu ama o beklemek istemiyordu. Birkaç ay kirada otururuz dedi. Bende neden oturuyoruz ki al öyle iste dedim. Adam hem taksit ödeyip hem kira mı ödeyecek.
Evi de biz secip alacakmışim. Benim istediğim gibi olmayacak dedi. Sen biseylerden emin değilsin dedi
Ben sevgiden çok güven arayışı istedim
Adam ayrılırken benim ne olacağım belli değil dedi. Ben bu zamana kadar başkaları için yaşadım sen yapma dedi sen bana çok şey öğrettin ben çok hızlı gittim dedi
Soran8 ayHer ay 25 binlira. Ya alsa ne olcak biz ayrıldık banane
Soran8 ayÇıksa bir sey ifade etmez ayrıldık
Heyecanı yaşadıktan sonra bırakacak erkek modeli
03 Yorumla
Soran8 ayAilesi biliyor bu kızla evlencem dedi
Soran8 ayBilmiyorum ki
Kısa net öz sebepsiz ayrılma bahanesi işde sorgulama artık
03 Yorumla
Soran8 ayBak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.
Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.
Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.
Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi
8 ayGayet net bir şekilde kendini açıklamis daha neyi sorguluyorsun
06 Yorumla
Soran8 ayMesela yani bu yüzden bıraktı
- 8 ay
Sana iyilik yapmış sen de önüne bak
Soran8 ayBak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.
Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.
Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.
Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi- 8 ay
Geçen günde paylaştın bunları knk
Sen zaten çoktan hasta olmuşsun destek al ciddiyim ben
Aşırı takmisin bu durumu
Soran8 ayDüşüncelerinizi merak ediyorum. Çünkü soruma pek yanıt veren olmadı
- 8 ay
Ben Gayette verdim yani bunun üzerine konuşulacak bir şey yok
Net bir şekilde yetemem Demis
Kişilik & Karakter konusunda 432 cevap paylaştı. Ekonomisine güvenmiyodur ileride ne iş yapacağı ne kadar kazanacağı rahat bi yaşam sürüp süremeyeceğini bilmiyodur ve çok çok haklı
00 Yorumla
8 ayKaybedenin dibidir, amacı kadını kullanıp kaçmaktır.
00 Yorumla
8 ayBaşka rota ayarlamış ;)
Seni kekliyor
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
8 ayKimse zaten kendinden üstün gördüğü birisi ile olmamalı yürümez.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
8 ayAsirimk seks yapıyorsun kivyetemem diyor ne konuda maddi anlamda mi manevi anlamda mi
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
8 ayGizemli olmaya çalışan ama hiç bir halta yaramayan erkekdir
00 Yorumla
8 ayKendine güvenen mücadeleci insanı ciddiye alırım
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
8 ayeziktir canısı salabilirsin...
02 Yorumla
Soran8 ayBak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.
Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.
Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.
Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi- 8 ay
dedik işte traşa gerek yok malın biri yürü git işine başka bul.
Kişilik & Karakter konusunda 438 cevap paylaştı. Büyük ihtimalle ilişki isetmiyor bahane uyduruyor
01 Yorumla
Soran8 ayEvlilik düşünüyorduk
Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. özgüveni yoktur ya da çok parasızdır
03 Yorumla
Soran8 ayBaşka
- 8 ay
https://www.instagram.com/p/DPzLuEmEiHs/?hl=tr buda aslında bir cevap
8 ayanında engelle yolda görülse selam verilmez
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 559 cevap paylaştı.
8 ayİktidarsız bir erkektir
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı. İşe yaramaz yoluna bak
00 Yorumla
u 8 ayYetersizdir.
00 Yorumla
8 ayAyrılmak istiyordur
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 309 cevap paylaştı. Kendini farkındaysa yol ver gitsin
00 Yorumla
8 ayYa issizdir haklı da ya da tam bir maldır
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,1b cevap paylaştı.
8 ayOzguvensiz bahane arıyordur
02 Yorumla
Soran8 ayBaşka
- 8 ay
Başka ne
8 ayBu lafi der ama senide birakmaz öyledir böylleleri
011 Yorumla
Soran8 ayNerden biliyorsun
- 8 ay
Eee yazmadimi geri yazmadiysada yazacak biliyorum
Soran8 ayAma hikayeyi bilmiyorsun. Beni ailesi bile biliyordu. Senin isteklerini karşilayamam dedi. 3 ×1 ev istiyormuşum söyle olsun falan. Dedim gözüm yok falan
Temmuzda evi kesin alacam diyordu
Ne olacağım belli değil dedi ayrılırken
Soran8 ayNumaramı da sildi yazarsan engellerim dedi
- 8 ay
Sen yazmadan o yazcak zaten
Soran8 aySilmezsem yazarim dedi. Kendime güvenmiyorum dedi ve o gece sildi eminim 4 gün oldu zaten
- 8 ay
Bisi demicem boş uzuyosun kendini
Soran8 ayNiye
- 8 ay
Dicek cok sey var sana. Bu konudaa
Soran8 ayDinliyorum
- 8 ay
Biraz sövmd. Lazim onu da burdan yapamam sikayet mi yiyelim
8 ayBence sen kopamayacaksın bu kişiden galiba
06 Yorumla
Soran8 ayKoparım
- 8 ay
Zor gibi
Soran8 ayEvet ama yardim ederseniz basaririm
- 8 ay
Yapabileceğimiz bir şey olursa yardım ederim
Soran8 ayHer tavsiyeyi verebilirsin
- 8 ay
Sana verebileceğim tek tavsiye senden başka yok bu yüzden kendini önemse ve kimse için üzülmeye değmez
8 ayÖzgüvensiz
01 Yorumla
Soran8 ayBak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.
Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.
Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.
Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi
Dürüst adam
05 Yorumla
Soran8 ayBak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.
Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.
Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.
Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi
Soran8 ayBilmem ki
Soran8 ayOlur
8 aySeni becermiş balını yemiş yeni petek arıyor
10 YorumlaKorkaktir
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
8 ayDürüst
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Vazgeçmiş
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı. yetersizdir
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 840 cevap paylaştı.
8 ayYetersizdir.
00 Yorumla Ne amaçla peki.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı. Erko
00 Yorumla
8 aygözü dışarıdadır
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Adamdır
00 Yorumla
8 ayAldatır net
00 YorumlaMantıkli
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 850 cevap paylaştı.
8 ayİşsizdir
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
8 ayZavallıdır
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Dürüst işte
00 YorumlaNeyine yetemez
04 Yorumla
Soran8 ayEv alacak zaten o belli sonradan istediğin gibi olmayacak dedi
Soran8 ayBak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.
Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.
Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.
Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi
8 aysana yetemez
10 YorumlaGüvensiz
00 YorumlaSahtekarrrr
00 Yorumla
8 ayTam evlenmelik
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer