• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Ben sana yetemem benim ne olacağım belli değil diyen erkek nasıldır?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Ben sana yetemem benim ne olacağım belli değil diyen erkek nasıldır?
Cevapla
Erkek Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • psychoparadıse
    psychoparadıse Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 94%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    Maddi isteklerin falan vardır, manevi olarak yoruyorsundur o zaman böyle söyleyebilir. Ya da tamamiyle senden alacağını almıştı (illa bel altı anlamda demiyorum)... Ve artık onun için eskisi kadar değerin yoktur. O zaman bir erkek bunu söyleyebilir daralınca...

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.

      Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.

      Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.

      Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
      Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
      Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      8 ay

      Yani adama ev alma şartı koşuyorsun. Sanki bakkaldan lolipop alırmış gibi basit bir şey mi bu? Senin bu durumalrı düşünememen ve laylaylom görme huyundan dolayı bence böyle bir karar almıştır. Bak tanımıyorum etmiyorum ikinizi de ama yazdıklarından anlaşılan şey bu. Ev alacak param durumum olsa bile ev almayı bana şart kosan bir kadının istekleri hiç bitmez der soğurum. Böyle bir durum da olabilir...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Ne alâka saçma konuştun şu an. Sende fazladan ego var bence

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      8 ay

      İşte bu tavırda davranıyorsan insanlara hak ediyorsun demektir. Adam akıllıymıs...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Evi olanlar bile kız bulamıyor bu devirde. Ayrica ev alalım araba alalım sonra gelip seni alalım diyen adam bu. Kendi dedi.

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

İremolog
İremolog Takip Et
Fenomen
8 ay
  • Bu cümle aslında kişinin kendine olan güvensizliğini ve içinde bulunduğu kafa karışıklığını gösteriyor. Böyle bir şey duymak senin için de oldukça zor olmalı. Belirsiz bir yapıda karar veremeyen biriyle ilişki yürütmek ciddi anlamda emek gerektirir. Kendini hangi noktada bu ilişkiye dahil etmek istediğini sorgulaman önemli. Bu tür bir konuşma, karşı tarafın duygusal sorumluluğu almakta zorlandığını gösterebilir. Konuyu konuşarak netleştirmen faydalı olabilir ❤️‍🩹.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

12

Cevap

36

Cevap

  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Yetersizliğini anladığı an arkasına bakmadan kaçacak korkak erkek bu...😀

    1
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Sevmediğim özgüvensiz erkek tipi. Sal gitsin. Bahanelerin ve geçmişinin arkasına sığınan insanlardan kimseye hayır gelmez, kendinlerine de hayırları yok. Denendi onaylandı, yüz vermeyin.

    0
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı.

    Bit kadın bir erkeğe bir erkekte bir kadına yeter ben sana yetmez diyen erkek evlenme niyeti yok bahaneyi öyle bulmuş bence

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.

      Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.

      Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.

      Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
      Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
      Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi

      Yorumla
    • Hadiiyani
      Hadiiyani
      8 ay

      Başlangıçta iki tarafta birlikte olursak mutlu bir yaşam surdururmuyuz surduremezmiyiz bir bakarsınız eğer evlenirsek mutlu oluruz çocuklarımızın geleceğini birlikte hazirlarmiyiz ona bakmak lazım eğer bunda tereddüt varsa hiç bu işi zorlamaya gerek yok. Ev bir ailede önemli evi Başlangıçta kira olur sonra bir ev sahibi olma şansıda önemli kira ödenmesi daha rahat geçim olur. Bir erkek evi gecindirecek kadar para kazanıyor ve karşılıklı sevgi varsa evi yok diye ayrılmak olmaz, tabiki evi olan biriyse veya arsası var ama ilerde ev alabilecek pozisyonu varsa oda güzel, yalnız seven bir erkek ben seni seviyorum sen başka görünüşlerine gelirse olumlu ol demez ben senle evleneceğim benim dışımda kimseyle görüşme burada ben varım der. Sende evi gecindirme kapasitesinde biriyse ev şartı koyma derim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Ailem koyuyor ve tatsızlık olmasın diye evi al gel dedim

      Yorumla
    • Hadiiyani
      Hadiiyani
      8 ay

      O biraz zor olmuş çocuk ne iş yapiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Fırında çalışıyor. Ya temmuzda ev bizim olacak diyordu. Sonra sen birseylerden emin değilsin yaptı. Sonra ben sana yetemem falan yaptı

      Yorumla
    • Hadiiyani
      Hadiiyani
      8 ay

      Temmuzda kendine ait olacak ev miras falanmi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Yok bu eminevi varya oraya yazılmış bir kaç senedir evin taksitini ödüyor. Her ay kura çekiliyormuş. Ev çıkmıyor hâlâ. Ama ev temmuzda kesin bizim diyordu
      Seni götüreyim kendi kulaklarinla duy dedi bir ara
      Ailem bizi bilmiyordu ama o beklemek istemiyordu. Birkaç ay kirada otururuz dedi. Bende neden oturuyoruz ki al öyle iste dedim. Adam hem taksit ödeyip hem kira mı ödeyecek.
      Evi de biz secip alacakmışim. Benim istediğim gibi olmayacak dedi. Sen biseylerden emin değilsin dedi
      Ben sevgiden çok güven arayışı istedim
      Adam ayrılırken benim ne olacağım belli değil dedi. Ben bu zamana kadar başkaları için yaşadım sen yapma dedi sen bana çok şey öğrettin ben çok hızlı gittim dedi

      Yorumla
    • Hadiiyani
      Hadiiyani
      8 ay

      İnşallah bir an önce çıkar ne kadar ödeme yapiyorki o firmaya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Her ay 25 binlira. Ya alsa ne olcak biz ayrıldık banane

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Çıksa bir sey ifade etmez ayrıldık

      Yorumla
  • Biçay
    Biçay Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    8 ay

    Heyecanı yaşadıktan sonra bırakacak erkek modeli

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Ailesi biliyor bu kızla evlencem dedi

      Yorumla
    • Biçay
      Biçay
      8 ay

      Ne olacağı belli olmayan bir erkek ki kendisinin ifadesi bu… Ne kadar güvenilir?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bilmiyorum ki

      Yorumla
  • bthnn34
    bthnn34 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    8 ay

    Kısa net öz sebepsiz ayrılma bahanesi işde sorgulama artık

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.

      Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.

      Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.

      Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
      Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
      Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi

      Yorumla
    • bthnn34
      bthnn34
      8 ay

      Ciddi düşünüp ev araba bilmem ne gibi şartlar evet bi erkeği soutur mesafe gibi olur ama yok kısmetlerini değerlendir, alırsam sana ulaşır bekarsan filan bunlar kabul edilir şeyler değil kırılma ama saygı değer kalmamış tamamen alışkanlık olmuşsunuz

      Yorumla
    • bthnn34
      bthnn34
      8 ay

      Önce kendi hatalarını gör kabullen, onı en iyi tanıyan sensin, o bunları sölerkenki karakter düşincesini analiz et, tek taraflı düşünme ve sonuç olarak gelecek kurulacak birimi? Benim sölediğim gibi varlığınız alışkanlık mı olmışsunuz ona bak

      Yorumla
  • Vandetta3434
    Vandetta3434 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    8 ay

    Gayet net bir şekilde kendini açıklamis daha neyi sorguluyorsun

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Mesela yani bu yüzden bıraktı

      Yorumla
    • Vandetta3434
      Vandetta3434
      8 ay

      Sana iyilik yapmış sen de önüne bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.

      Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.

      Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.

      Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
      Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
      Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi

      Yorumla
    • Vandetta3434
      Vandetta3434
      8 ay

      Geçen günde paylaştın bunları knk
      Sen zaten çoktan hasta olmuşsun destek al ciddiyim ben
      Aşırı takmisin bu durumu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Düşüncelerinizi merak ediyorum. Çünkü soruma pek yanıt veren olmadı

      Yorumla
    • Vandetta3434
      Vandetta3434
      8 ay

      Ben Gayette verdim yani bunun üzerine konuşulacak bir şey yok
      Net bir şekilde yetemem Demis

      Yorumla
  • Tilki_
    Tilki_ Takip Et
    Guru Yaş: 30
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 432 cevap paylaştı.

    Ekonomisine güvenmiyodur ileride ne iş yapacağı ne kadar kazanacağı rahat bi yaşam sürüp süremeyeceğini bilmiyodur ve çok çok haklı

    0
    0 Yorumla
  • TS_QueenWolfWoman
    TS_QueenWolfWoman Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    8 ay

    Kaybedenin dibidir, amacı kadını kullanıp kaçmaktır.

    0
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    8 ay

    Başka rota ayarlamış ;)

    Seni kekliyor

    0
    0 Yorumla
  • Raif_Efendi
    Raif_Efendi Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Kimse zaten kendinden üstün gördüğü birisi ile olmamalı yürümez.

    0
    0 Yorumla
  • bielmanınyarısı
    bielmanınyarısı Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Asirimk seks yapıyorsun kivyetemem diyor ne konuda maddi anlamda mi manevi anlamda mi

    0
    0 Yorumla
  • isimsizjargon
    isimsizjargon Takip Et
    Master Yaş: 36
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Gizemli olmaya çalışan ama hiç bir halta yaramayan erkekdir

    0
    0 Yorumla
  • 1234567yemezler
    1234567yemezler Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    8 ay

    Kendine güvenen mücadeleci insanı ciddiye alırım

    0
    0 Yorumla
  • __PATRON__
    __PATRON__ Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    eziktir canısı salabilirsin...

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.

      Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.

      Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.

      Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
      Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
      Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi

      Yorumla
    • __PATRON__
      __PATRON__
      8 ay

      dedik işte traşa gerek yok malın biri yürü git işine başka bul.

      Yorumla
  • GzmliGzm
    GzmliGzm Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 101%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 438 cevap paylaştı.

    Büyük ihtimalle ilişki isetmiyor bahane uyduruyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Evlilik düşünüyorduk

      Yorumla
  • Hipnotix
    Hipnotix Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    özgüveni yoktur ya da çok parasızdır

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Başka

      Yorumla
    • Hipnotix
      Hipnotix
      8 ay

      son olarakta ciddi ilişkiye sıcak bakmıyordur bahane üretiyordur

      Yorumla
    • Hipnotix
      Hipnotix
      8 ay

      https://www.instagram.com/p/DPzLuEmEiHs/?hl=tr buda aslında bir cevap

      Yorumla
  • lluvisitons
    lluvisitons Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 99%
    8 ay

    anında engelle yolda görülse selam verilmez

    0
    0 Yorumla
  • Callous_Man
    Callous_Man Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 101%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 559 cevap paylaştı.

    İktidarsız bir erkektir

    0
    0 Yorumla
  • вshєldσn u
    вshєldσn Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı.

    İşe yaramaz yoluna bak

    0
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    8 ay

    Yetersizdir.

    0
    0 Yorumla
  • Sorabilirsinizbana
    Sorabilirsinizbana Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    8 ay

    Ayrılmak istiyordur

    0
    0 Yorumla
  • İpekk20s
    İpekk20s Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 309 cevap paylaştı.

    Kendini farkındaysa yol ver gitsin

    0
    0 Yorumla
  • Mehmet1Oğuzhan
    Mehmet1Oğuzhan Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    8 ay

    Ya issizdir haklı da ya da tam bir maldır

    0
    0 Yorumla
  • Asknedencanyakar_
    Asknedencanyakar_ Takip Et
    Master Yaş: 34
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    Ozguvensiz bahane arıyordur

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Başka

      Yorumla
    • Asknedencanyakar_
      Asknedencanyakar_
      8 ay

      Başka ne

      Yorumla
  • Bi_ben_var_Herkesyok
    Bi_ben_var_Herkesyok Takip Et
    Xper 6 Yaş: 96
    8 ay

    Bu lafi der ama senide birakmaz öyledir böylleleri

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Nerden biliyorsun

      Yorumla
    • Bi_ben_var_Herkesyok
      Bi_ben_var_Herkesyok
      8 ay

      Eee yazmadimi geri yazmadiysada yazacak biliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Ama hikayeyi bilmiyorsun. Beni ailesi bile biliyordu. Senin isteklerini karşilayamam dedi. 3 ×1 ev istiyormuşum söyle olsun falan. Dedim gözüm yok falan
      Temmuzda evi kesin alacam diyordu
      Ne olacağım belli değil dedi ayrılırken

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Numaramı da sildi yazarsan engellerim dedi

      Yorumla
    • Bi_ben_var_Herkesyok
      Bi_ben_var_Herkesyok
      8 ay

      Sen yazmadan o yazcak zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Silmezsem yazarim dedi. Kendime güvenmiyorum dedi ve o gece sildi eminim 4 gün oldu zaten

      Yorumla
    • Bi_ben_var_Herkesyok
      Bi_ben_var_Herkesyok
      8 ay

      Bisi demicem boş uzuyosun kendini

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Niye

      Yorumla
    • Bi_ben_var_Herkesyok
      Bi_ben_var_Herkesyok
      8 ay

      Dicek cok sey var sana. Bu konudaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Dinliyorum

      Yorumla
    • Bi_ben_var_Herkesyok
      Bi_ben_var_Herkesyok
      8 ay

      Biraz sövmd. Lazim onu da burdan yapamam sikayet mi yiyelim

      Yorumla
  • sarı_kula35
    sarı_kula35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    8 ay

    Bence sen kopamayacaksın bu kişiden galiba

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Koparım

      Yorumla
    • sarı_kula35
      sarı_kula35
      8 ay

      Zor gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Evet ama yardim ederseniz basaririm

      Yorumla
    • sarı_kula35
      sarı_kula35
      8 ay

      Yapabileceğimiz bir şey olursa yardım ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Her tavsiyeyi verebilirsin

      Yorumla
    • sarı_kula35
      sarı_kula35
      8 ay

      Sana verebileceğim tek tavsiye senden başka yok bu yüzden kendini önemse ve kimse için üzülmeye değmez

      Yorumla
  • LordOfDebugra
    LordOfDebugra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    8 ay

    Özgüvensiz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.

      Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.

      Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.

      Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
      Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
      Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi

      Yorumla
  • benfero35
    benfero35 Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 100%
    8 ay

    Dürüst adam

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.

      Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.

      Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.

      Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
      Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
      Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi

      Yorumla
    • benfero35
      benfero35
      8 ay

      Peki yetenem dediği konu nedir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bilmem ki

      Yorumla
    • benfero35
      benfero35
      8 ay

      Dertlesmek ister misiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Olur

      Yorumla
  • Enginak12345
    Enginak12345 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    8 ay

    Seni becermiş balını yemiş yeni petek arıyor

    1
    0 Yorumla
  • hn4r9
    hn4r9 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    8 ay

    Korkaktir

    0
    0 Yorumla
  • Damrancomran
    Damrancomran Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    Dürüst

    0
    0 Yorumla
  • Emrhttr
    Emrhttr Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Vazgeçmiş

    0
    0 Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    yetersizdir

    0
    0 Yorumla
  • FOSİLbirÜYE
    FOSİLbirÜYE Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 840 cevap paylaştı.

    Yetersizdir.

    0
    0 Yorumla
  • graphots
    graphots Takip Et
    Xper 2 Yaş: 44
    8 ay

    Ne amaçla peki.

    0
    0 Yorumla
  • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
    ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Erko

    0
    0 Yorumla
  • Huzurvargelsende123
    Huzurvargelsende123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109
    8 ay

    gözü dışarıdadır

    0
    0 Yorumla
  • EnesBT
    EnesBT Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Adamdır

    0
    0 Yorumla
  • Doğalsever
    Doğalsever Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    8 ay

    Aldatır net

    0
    0 Yorumla
  • WİLLKİNG
    WİLLKİNG Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    8 ay

    Mantıkli

    0
    0 Yorumla
  • Berat06905
    Berat06905 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 850 cevap paylaştı.

    İşsizdir

    0
    0 Yorumla
  • ateslialper06
    ateslialper06 Takip Et
    Master Yaş: 29
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Zavallıdır

    0
    0 Yorumla
  • Kâl-Ell
    Kâl-Ell Takip Et
    Master Yaş: 29
    8 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Dürüst işte

    0
    0 Yorumla
  • Cagna
    Cagna Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    8 ay

    Neyine yetemez

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Ev alacak zaten o belli sonradan istediğin gibi olmayacak dedi

      Yorumla
    • Cagna
      Cagna
      8 ay

      Aklına zokam.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Bak, yüzüne kapattıysam bir nedeni vardı. Sürekli ben açıklama yapmak, ben toparlamak zorunda değilim. Uykun, işin, keyfin önemli de benim duygularım değil mi? Küçücük bir şeyi büyütüp saatlerce susmak olgunluk değil, umursamazlık. Ben saygı gösteriyorsam aynı karşılığı da beklerim. Devam etmek istiyorsan, artık biraz sen düşün.

      Böyle dedim diye. Tekrar aradı sürekli ayrılık mi konuşacaksin bilmem ne dedi. Sonra sabaha kadar düşün konuşalım dedi Gece ben onu aradım bitirdi. Senin istediğin hayatı evi sana sunamam ev alana kadar bir sürü borca girecem zaten dedi. 10 ay var dedj. Sen beni bekleme gelen taliplerini degerlendir dedi. Başta seni hep sevecem dedi bir muddet ayrı kalacaz dedi ilk başta. Ev alınca islerim hallolunca sana dönecem dedi. Sonra önüne bak beni bekleme numarani silecem seni aramamak için dedi. Ararsan engellerim dedi. Birakma beni seni çok seviyorum dedim. Ben bu söyledilerime de pişman olacam ama olsun dedi.

      Ben ona ev almadan gelme dedim çünkü birde beni isteyenler var bilince fırsatlarını değerlendir dedi. Onune bak dedi. Ya sırf o konuşmam yüzünden mi bunları söyledi. Ayrılmayı kafama koymuşum yarın bir gün gidermişim demişti başta.

      Fırına geleyim yüz yüze iken konuşuruz dedim. Olmaz gelme bak işi bırakırım gerekirse dedi. Yazma engellerim yaptı. Adam en başta seni hep sevecem bir müddet ayrı kalacaz diyor. Sonra önüne bak seni isteyenlere bak. Yani firsatlari degerlendir. Ben işlerimi yoluna koyarsam hala bekarsan sana ulaşcam falan ardindan yok beni bekleme yazarsan seni engellerim falan filan ne oluyor ya. Numarani da sildim bilmem ne
      Silmesem ararim yazarım kendime güvenmiyorum dedi. Sen kendine guveniyormusun dedi evet dedim
      Ben herşeyin en iyisini istiyormuşum ama ben onları öylesine söyledim dedi. Beni başkasina mi veriyorsun dedim mecburum dedi. Seni bırakmiyorum bırakmak zorundayım dedi

      Yorumla
    • Cagna
      Cagna
      8 ay

      Bilemedim. Zaman iyidir. Kendine bak

      Yorumla
  • gonulyarrasigecmez
    gonulyarrasigecmez Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    8 ay

    sana yetemez

    1
    0 Yorumla
  • Narkoz0
    Narkoz0 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    8 ay

    Güvensiz

    0
    0 Yorumla
  • dhbli
    dhbli Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46
    8 ay

    Sahtekarrrr

    0
    0 Yorumla
  • Tekhesapikiüye
    Tekhesapikiüye Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    8 ay

    Tam evlenmelik

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(33)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Ben sana yetemem benim ne olacağım belli değil diyen erkek nasıldır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bir erkeğe ben böyleyim kabul edersen demek? 35 cevap verildi
Benden adam olmaz diyen erkek? 11 cevap verildi
Ben sana göre degilim diyen erkek? 4 cevap verildi
Ya bu hayattan bir benim mi yok erkek konuştugum? 9 cevap verildi
Bir erkeğe ben seni çözemeyeceğim demek ne demektir? 9 cevap verildi
Bir erkek aklımdan çıkmıyorsun diyorsa? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨