2006'lılar bile 19 oldu! 19 yaşındayım çocuk gibi hissetmen normal mi?

Arkdaslar ben de 2006liyim ama 19 yasina giriyorum bu sene ama hâlâ kucuk cocuk gibi geliyorum kendimi yaşıtlarıma bakınca böyle yetişkin gibi davranıyorlar ama ben hayir. Sizce 2006 deyince cocuk gibi gelio mu

2006'lılar bile 19 oldu! 19 yaşındayım çocuk gibi hissetmen normal mi?
Cevapla