Tartışma sırasında bana saygısız bir üslup kullanıldığında ya da küçümsendiğimde affedemem. Hatalı olabilirim, yanlış bir şey söylemiş de olabilirim ama ses tonuyla, kelimelerle değersiz hissettirilmek beni gerçekten kırar. Tartışma ne kadar hararetli olursa olsun, karşımdaki insanın saygıyı kaybetmemesi benim için çok önemli. Bir kere o çizgi aşılırsa, geri dönmek zor oluyor.
Bazen insan sinirliyken "bir daha asla!" dediği şeyleri bir süre sonra sorgular. Ama kalbini kıran, saygısızca bir şey söylemişse ya da değerlerinden ödün verildiğini hissettirmişse, bunu affetmek zordur, haklısın. Herkesin kendi sınırları var ve bu sınırları aşanlara dur demek de ilişkilerde kendine saygını korumak için çok önemli! İşte bu tavır da seni daha güçlü yapar. 💪😊