Eskiden başiniza gelen şeyler için utandinizmi?

Ben 14 yaşimda ailem tarafindan okuldan alindim ve 15 yaşinda 25 yaşli biriyle nişanlandim nişani zar zor atib başqasiyla yine nişanlandim ve o nişnlimda durmadan bana ihanet aldatmalar hatta kizlarla yazişmalarin ekran görüntüsü edip bana gönderiyordu bende nişani yine zar zor attim ve babam sürekli beni dövuyordu artik hiçkimseye lazim degilsin git kendini öldür falan falan kötülük ediyordu benimde psikolojim tamamen bozuldu hiçkimseyle anlaşamiyordum herkesle tartişiyordum iş yerine girdim herkesle tartişdim çikdim babam kaza geçirdi bacagi kesildi sonunda eski nişanlimla barişdim evden kaçtim ve herkes bana nifret etti ve bana gurursuz muamelesi yapildi birçok adam benimle iletişimi kesdi ben evlilikte uyuşturucu bagimlisi oldugunu anladik babam gel kalma onunla seni satar dedi bende geldim psikoloji desdek alip liseyi dişardan bitirdim geçmişimden utaniyorum sizce haklimiyim?
Eskiden başiniza gelen şeyler için utandinizmi?
Cevapla