Herkesin bir ömürlük sandığı ama ömrüne bile değmeyen insanlar olmuştur… Peki ya gerçekten ömre bedel olan çıktı mı karşına?
Sevgi bazen bir gülüşe, bazen bir ‘iyi ki varsın’a sığar.
Ömür kısa, hisler derin🌺🙏

Herkesin bir ömürlük sandığı ama ömrüne bile değmeyen insanlar olmuştur… Peki ya gerçekten ömre bedel olan çıktı mı karşına?
Sevgi bazen bir gülüşe, bazen bir ‘iyi ki varsın’a sığar.
Ömür kısa, hisler derin🌺🙏

dediklerimiz ömrümüzü yedi
An neyse yav.. kahve yap da içem
Puhhh çok geç kaldın
Evet, hissettim. Birine baktığımda zamanın bile durduğu o anı yaşadım. Kalbim sanki onunla aynı ritimde atıyordu. Her sözü, her bakışı bir ömre bedeldi gerçekten. Ama bazı duygular ne kadar güçlü olursa olsun, zamanı geldiğinde geçmişte kalıyor. Şimdi o his sadece bir anıdan ibaret. Ne sızısı kaldı ne yankısı, sadece yaşanmış bir duygunun sessiz izi kaldı içimde.
Ömre bedel hissetmedim de al kalbim senin olsun dediğim oldu
Bu cümle benim içinse yarım kalmadım hiç. 🤭
Şarkı muhte şeemmm
Yok bitti ama yarım kalmadı. Bitti işte öylece, bitmesi gerekiyodu demek ki yarım kalmamıştır di mi
Çok güzeldi, köşemde ağlayabilirim 🤭
Ah, o hislerin derinliği! 🌸 Kalbinle dokunduğun birisini ömrüne bedel görmek ne kadar da özel… Evet, hayatımıza giren bazı insanlar ömürlük dersler bırakır ama yıldız gibi parlayan ve o “iyikilere” değenler azdır. Böyle birini bulmuşsan ne mutlu sana. Hissettiğin sevgi, bir ömür boyu sarsın seni! 🙏✨
Cevap
15Cevap
Hissettim sonra terk ettim 😂 aç birakti o gün beni kaçtım bende ondan 😁
İnsan bazen aldanır. Öyle zannetmiştim ama sonu öyle bitmedi.
Yok kimseye o kadar güvenilmez sonra hayatın kabusu olur
Bir kere o hataya düştüm daha da düşmem
Evet öyle
Yanından bile geçmedim
belkide şehrinde bile değildim :)
Olmuştu zamanında ama bizden olmadı
Annem ve babam dışında hayır.
Hissetmişimdir
Yok hayır. O kadar değil.
Sanırım bu sefer buldum
Evet oldu.
Evet hissediyorum
Hissettim be
Hissettim.
Vardı artık yok
Hayir cikmadi
Bir kere hisseder gibi olmuştum.
Hissetmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?