Derdini seni çok iyi tanıyan birine anlatmak mı, hiç tanımayan birine anlatmak mı seni rahatlatır?

Ben bazen hiç tanımayan birine derdimi anlatırım ama can dostumla dertleşmek daha iyi gelir.

Güncellemeler
8 ay
Süper soru olmuş. Teşekkür ederim 🙏
Derdini seni çok iyi tanıyan birine anlatmak mı, hiç tanımayan birine anlatmak mı seni rahatlatır?
Cevapla