İnsanlardan gerçek kimliğinizi gizler misiniz?

Buradan biriyle tanışmıştım. 1 kişiye bile yürüdüğünü görmedim hatta kendisine yürüyenlere cevap bile vermiyordu. Düzgün biri sandım konuştum. Meğerse bir sürü kişiyle konuşmuş hem de normal şekilde değil ( siz anladınız ) Tek konuştuğum sensin diyordu, ben varken başkasıyla farklı türden konuşuyormuş. Komik olan ise biri bana yürüdüğünde kıskançlıktan deliriyordu. Kendine çok iyi kişilik profili yapmış, kızlar uyarmasa görmesem inanmazdım.

İnsanlardan gerçek kimliğinizi gizler misiniz?
Cevapla